Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

bilgisayar açılmıyor

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında şebocum tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. şebocum

    şebocum Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar bilgisayar normal bi şekilde açılırken siyah bi ekran ve çıkıyo acaba neden olabilir başka bi hard disk taktım onda açıldı anlam veremedim
     
  2. tester

    tester Üye

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    açılır açılmaz mı yoksa, windows açılırken mi?
     
  3. şebocum

    şebocum Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğeni:
    0
    windows açılırken tam görüntünün geleceği sırada
     
  4. tester

    tester Üye

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    ozaman açılırken F8 tuşuna basıp güvenli modda açıp ekran kartı driver ını kaldırmanı öneririm. windowsun desteklemediği bi çözünürlükte açılmaya çalışıyordur muhtemelen
     
  5. şebocum

    şebocum Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğeni:
    0
    fdisk attım windows kuruluyor diyor ama format kısmına geçemiyo yine siyah ekran çıkıyo
     
  6. tester

    tester Üye

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    :eek: fiziksel bir problem o zaman. ekran kartı bozulmuş olabilir.
     
  7. şebocum

    şebocum Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğeni:
    0
    ekran kartında olsa başka bi hard disk takıyorum onu açıyo 3 tane harddisk taktım sadece bi tanesini açtı anlam veremedim
     
  8. şebocum

    şebocum Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğeni:
    0
    sorunu çözdüm artık herkese teşekkür ederim 8)
     
  9. fersah

    fersah Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    183
    Beğeni:
    0
    nasıl çözdüğünüzüde yazarmısınız hocam bugün aynı problem bendede yaşandı.
     
  10. şebocum

    şebocum Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğeni:
    0
    işlemci arızalıymış değiştirdim sorun çözüldü
     
  11. anticode78

    anticode78 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğeni:
    0
    HOCAM Bİ HARDİSKİ DEĞİŞTİRDİM ÇALIŞIYOR DEMİŞTİN ŞİMDİ İŞLEMCİ DEDİN.
    NEYSE ÇÖZÜLMÜŞ YA FAZLA KURCALAMAYIM ;)
     
  12. fersah

    fersah Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    183
    Beğeni:
    0
    ilginç
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal