Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ K.K. EĞİTİM FAKÜLTESİ [BÖTE]

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında butterfly80 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. butterfly80

    butterfly80 Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğeni:
    0
    Erzurumda okumak kadar güzel bir şey yok.4 yıl oku maneviyatta 8 yıl okumuş gibi ol.Yani iki fakülte bitir. :)
    Kendi üniversitem diye söylemiyorum.Eğitim fakültesi olarak türkiyede birincidir.Böteb de okudum olanakları çok iyi.sadece iklimi biraz sert o kadar.Bahar gelince cennetden bir köşe oluverir.kışı mı hiç bahsetmek istemiyorum.:(
     
  2. Abdullah_DEMİR

    Abdullah_DEMİR Üye

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    KAMPÜS OLARAK TÜRKİYEDE 3 . OLDUGUNU BILIYORUM.BEN 2004 MEZUNUYUM.IMKANLARI GERCEKTEN COK GUZEL.BIRDE ATANESA DIYE BILGI AMBARI OLUSTURULDU VE TURKIYEDE BIR ILK.BI BAKIN BENCE. :D
     
  3. ilyas33

    ilyas33 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeni:
    1
    he vallah yav erz. güzeldir
     
  4. ironyilmaz

    ironyilmaz Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    30
    Beğeni:
    0
    Selam Arkadaşlar ben Yılmaz Nasılsınız Abdullahçım merhaba kardeşimm :D
     
  5. elif

    elif Site Gezgini

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğeni:
    0
    kışı da güzel yazı da güzel hele hele dostluklar başka güzel atauni de değilmi yılmaz ve abdullah kardeşlerim az mı lahmacun yedik bahçede selçuk hocanın ödevlerinde :D
     
  6. fantasio

    fantasio Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    655
    Beğeni:
    0
    vay dostlarım kardeşlerim buradalarmış ben serkan 2004 mezunuyum
     
  7. yakupabi

    yakupabi Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    Selam Selçuk hocanın güzel talebeleri! bende 2006 mezunuyum -Yakup- herkese selam...
     
  8. ucrub_burcu

    ucrub_burcu Site Gezgini

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeni:
    0
    slm arkadaşlar ben burcu topu. 2006 mezunuyum. sizlerle burada karşılaşmak çok güzel. bir erzurumlu olarak erzurum ve üniversitemiz hakkındaki görüşleriniz beni çok mutlu etti.
    :+1: :)
     
  9. dolunay_25

    dolunay_25 Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğeni:
    0
    Slm değerli Arkadaşlarım Ben Bedri atauni 2004 Mezunuyum.Erzurum hakkındaki güzel düşünceleriniz beni duygulandırdı.Bu arada Selçuk Hoca askerdeymiş.
     
  10. asleon

    asleon Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    204
    Beğeni:
    0
    Merhaba

    Slm arkadaşlar ben 2003 mezunlarından(ilk Mezun) Halit. Sizleri burada mesaj yazarken görmek güzel bir duygu. Bedricim okuluna yapmış olduğun siteyi çok beğendim. Apocum naber iyisindir inşallah.
     
  11. MuratAydogan

    MuratAydogan Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    4 yıl geçirdiğim bir yer erzurum Şimdi bazen özlemle anmaktayım. Selam kardeşlerim Ben Murat 011.
     
  12. nudd

    nudd Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8
    Beğeni:
    0
    arkadaşlarım abilerim bende 2006 mezunlarından (ersinlerin dönem) nur demet.sizlerle burada karşılaşmak çok güzel bir duygu.
     
  13. ucrub_burcu

    ucrub_burcu Site Gezgini

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeni:
    0
    oooo kimler gelmiş kimler...
    demetcim siz buralar :eek:
    görüşmeyeli ne kadar uzun süre oldu dimii :mrgreen:
     
  14. saydamPC

    saydamPC Site Gezgini

    Kayıt:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğeni:
    0
    Slam arkadaşlar. Bende 2003 mezunuyum hatırlayanlar olacaktır ben Şerife. Bölümümüze diyecek var mı ki? Dostluklar keyifli dersler valla kaç yıl geçti ama hala hepsi dün gibi aklımda. Selçuk hocanın öğrencileri olmak bence ayrıcalık :) Şunu diyebilirim ki erzurum bana hem iş hem de huzur dolu bir yuva verdi. Hepimize kattığı şeyler büyük. Neyse hepinize hayatta başarılar diliyorum.Kendinize iyi bakın
     
  15. tdemirci

    tdemirci Site Gezgini

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğeni:
    0
    [align=center]ya arkadaşlar benim yazdıklarımı neden çıkarıyolar. Aykırı olmak şuçmu, ne bu klişelik, tamam herkes çok duygulandı ve çok sevindi burada olmaktan, hadi bende oldum. Gerçek şuki hepinizi seviyorum...Hemde İnsancıl.
     
  16. zejan

    zejan Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    Beyaz Şehir

    Bana ekmeğimi kazandıran o tarihi şehre zamanı geldiğinde vefamı ödeyeceğime inanıyorum.. :wink:
     
  17. zejan

    zejan Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    Beyaz Şehir

    Bana ekmeğimi kazandıran o tarihi şehre zamanı geldiğinde vefamı ödeyeceğime inanıyorum.. :wink:
     
  18. Mustafa973

    Mustafa973 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    127
    Beğeni:
    1
    Selam arkadaşlar ben 2005 mezunlarından Mustafa(Musthy) okulumu özellelikle selçuk hocayı çok özledim. Keşke her daim okulda olsaydık. Saygılarımla
     
  19. saimserin

    saimserin Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    267
    Beğeni:
    1
    Meraba arkadaşlar böyle bir sitede karşılaşmak güzel bir duygu.Herkese selamlar...
     
  20. sakaryaioo

    sakaryaioo Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğeni:
    1
    Vaybe Dünya ne kadar küçükmüş değilmi arkadaşlar nasılsınız nereden nereye Erzurum da okumak ayrıcalıktır hele selçuk hocanın öğrencisi olmak bamaşka birayrıcalıktır. Orada kurulan dostluklar bambaşkadır herkese tavsiye edrim. Doğunun güzelliklerini görmek lazım. herkese işlerinde başarılar arkadaşlar. 2004 mezunu Alettin
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal