Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Arkadaşlar DynEd Yardım Lütfeeeeen!

Konu, 'Dyned - İngilizce Dil Eğitimi Sistemi' kısmında mfcioo tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. mfcioo

    mfcioo Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    0
    Değerli hocalarım ben DynEd ile ilgili sorularım var eğer yardımcı olursanız sevinirim.
    1.Bu program öğretmen bilgisayarına kurulacak ama öğrenci bilgisayarından kurulacak dediler bize, o şekilde yaptım çalışmadı. Yani öğretmen bilgisayarında Program Files altında Dyned adında bi klasör açtım, tam paylaşım verdim, öğrenci bilgisayarından kurulum yeri olarak orayı gösterdim (amacı her neyse artık) kurulum tamamlandı ama sadece öğretmen bilgisayarında çalışıyor.

    2.Öğretmen bilgisayarına kurup öğrenci bilglarına kopyalayan arkadaşlar gibi yapsam güvenlik kartı sebebiyle bi sorun oluşurmu. Yani öğrenci bilgisayarına bişeyler sonradan kaydedilecekmi?

    3.Dyned kaldırma yolunu biliyormusunuz? Ben direk sildim artık yüklenmiyor.
    tşkrler.
     
  2. yamtar3535

    yamtar3535 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    372
    Beğeni:
    0

    3.soruya cevap vereyim.dyned cd sini tekrar takıp kur derseniz önceki sürümleri bulup silebilirsiniz..
     
  3. selcen

    selcen Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    0
    DYNED İ kurdum fakat şifre yi yazdıgımda(dogru ve ya yanlış) STMP e posta sunucunuzdan onay almanız gerekiyor lütfen e posta adresinizi ve sifrenizi giriniz
    ad sifre stmp host name istiyo anlamadım :( help!!
     
  4. selcen

    selcen Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    0
    please help me! :!:
     
  5. selcen

    selcen Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    0
  6. ORHAN65

    ORHAN65 Site Gezgini

    Kayıt:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğeni:
    0
    Hocam her bilgisayara kur girsin. Güvenlik kartı varsa açılışta güvenlik kartını devre dışı bırak.
     
  7. wertyu6

    wertyu6 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğeni:
    4
    Kurarken zaten devre dışı bırakılmalı da kurduktan sonra kayıt falan tutulacaksa onlar ne olacak artık bilemiyorum.
     
  8. selcen

    selcen Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    0
    bana cevap yok sanırım :?: :?: :?:
     
  9. fersah

    fersah Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    183
    Beğeni:
    0
    Hocam bakınız Dyned in kendi sayfasında 1. sorununuz ile ilgili şu yazıyor:


    Networked installation
    - The default installation path is "C:\Program Files\DynEd".
    - Change the path to a location on your server such as: "\\myserver\applications\DynEd".
    - All main files go into "\\myserver\applications\DynEd".
    - A few files go into "C:\Program Files\DynEd" such as engine.loc, local.ini

    Path leri değiştirmeniz gerekiyor.
     
  10. leon_03

    leon_03 Üye

    Kayıt:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar ban dyned in A064E01 dosyasını atabilir misiniz lütfen :?: :?: :?:
    şimdiden teşekkürler :!: :!: :!:
     
  11. leon_03

    leon_03 Üye

    Kayıt:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    yanlışlık la ban yazmışım doğrusu bana
    A064E01 Dosyasını gönderir seniz çok sevinirim
    ne olur gönderin
     
  12. yunusum

    yunusum Site Gezgini

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğeni:
    0
    sayın hocalarım:dyned şu anda mükemmel çalışıyor.aynıanda 15 bilgisayarda öğrencilerimiz ders esnasında sorunsuz ve gayet hızlı bir şekilde çalışıyor.gelelim sorunlarınıza
    1-geçersiz şifre veye kullanıcı hatasında:
    ---kulanıcı adı ve şifrelerde kesinlikle türkce karakter kullanmayınız.Bundan kaynaklanıyor.
    2-kurulum yaptınız ama güncellenecek öğe yok(****)lı güncelemeler gelmiyorsa yda herhangi bir sistem hataası verirse(CLS veye Başka türden Hatalar)İnternet bağlantı hatası hariç.zaten bu hata artık olmuyor olsada geçici "yeniden deneyin"i tıklayarak çözüm bulursonuz
    ...Önce dyned cdsini takıp önceki kurulumu kaldırın sonra bigisayarımdan girip Araya Dyned yazarak dosya ve klasör araması yaptırarak bulunan dosyaları siliniz.Sonra yeniden kurulum cd sini takıp kurulumu yapınz.
    3- En kolay kurulum şekli
    ....herhangi bir bilgisayarda kurulumu yapıp tüm güncellemeleride yaptıktan sonra o bilgisayardaki (kurulum yaparken kurulum yerini değiştirmemenizi özellikle tavsiye ederim "c\program files\dyned olmalı.Değiştirmeeyiniz) dyned klasörünün(program fiesteki)içine masa üstündeki 2 tane kısyol simgesinide atinız.(Dyned Courseware ve document)
    bunları yaptıktan sonra dyned klasörünü(program filesteki) kopyaalaraak flaş diskinize yapıştırın.flaşınız yoksa cd ye yazdırabilisiniz. bunuda yaptıktan sonra işlem bitti.
    istediğiniz herhangi bir bilgisayarın "c\program files " dizinine diskinizdeki veya cd ye aldığınız dyned klasörünü yerleştirdiğinizde ve oklasörün içindeki Dyned Courseware ve documant kısa yollarınıda kopyalarak masa üstüne attığınızda progra güncelleme falan ihtiyacı duymadan direk çalşır.
    ...Öğrencilerede bu şekilde cd ye yazdırarak verirseniz.onlarda herhangi bir kurulum ve güncellemeye ihtiyac duymadan evlerinde bilgisayarlarında çalıştırabilirler.
    4-bütün buanlattığım durumlar bir haftalık tecrübeleriin sonucunda odu.şu an mutlu bir şekilde cayımı yudumluyorum.hele öğrencilerin derste kullandıklarında ok mutlu olmuştum.
    umarım faydalı olur.
    sıkıntı olursa mesajla yinede yardımcı olurum.
    yunu_1967@hotmail.com
    saygılar
     
  13. Garip

    Garip Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    0
    DynEd ...

    Dyn Ed Sorunu olan kardeşler... Bizdede Aynı veya benzer sorunlar oluyordu.. Biz sonunda Bütün koruma kartlarını yazılımsal devre dışı bıraktık ve windows sitesinden tüm güncelleştirmeleri aldık .(İsteğe bağlıları bile)ondan sonra Öğretmen Bilgisayarı dahil 30 Blg birden sistem sorunsuz çalışmaya başladı.. Bizde başta çok sorun yaşadık ve muhattap bulamadık...
     
  14. bilgisayarbilisimnet61

    bilgisayarbilisimnet61 Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    Ben kurdum fakat çok çok yavaş açılıo, sizde de öle mi?

    Öğrenci, öğretmen veya okul kod girişli fark etmior hep yavaş hep yavaş?
     
  15. adiyif

    adiyif Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    469
    Beğeni:
    0
    acılmıyorkı nasıl bır server koydularsa oraya acılsa zaten uzulmeyecegız okuldakı velılerle papaz oalcagız yakında her gelene kurulum anlatılmazkı kardesım :s ben bu dynedı ıcat edenı daha ne dıeyeyım o kadar egıtım yazılımı var bulabula bunu buldular
     
  16. blue blood

    blue blood Üye

    Kayıt:
    21 Ocak 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    selcen sen dyned manager e girmişsin ona girmiceksindyned coursewareye gir senin girdiğin öğretmenlerinkisi
    ok :mrgreen: :tr:
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal