Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Akıllı Tahta Şifre?

Konu, 'Her Telden' kısmında badsector tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. badsector

    badsector Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    316
    Beğeni:
    3
    Okulumuza akıllı tahta kuruldu, bir şey kurmak istedik kullanıcı kısıtlandığı için kuramadık. Acaba bu tahtaların admin şifresi nedir? Her okulun şifresi aynı mı yoksa farklı farklı mı?
     
  2. papakaa

    papakaa Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.063
    Beğeni:
    0
    özelden gönderiyorum hocam. burda paylaşmamakta fayda var.
     
  3. badsector

    badsector Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    316
    Beğeni:
    3
    Eywallah hocam teşekkür ederim. Gönderirseniz sevinirim.
     
  4. erden60

    erden60 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    405
    Beğeni:
    2
    arkadaşlar banda lazım...
     
  5. biltek2007

    biltek2007 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.622
    Beğeni:
    6
    Bu arada şifreleri gönderirken kimin öğretmen olduğuna emin olduktan sonra gönderin :)
     
  6. papakaa

    papakaa Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.063
    Beğeni:
    0
    nasıl emin olacağız hocam. bi yardımcı olsan :mrgreen:
     
  7. madlion

    madlion Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    302
    Beğeni:
    1
    ben sınıfta olmadığımda kilitleyip çıkıyorum isterlerse öğrennsinler :) ama henüz bende bilmiyorum :p
     
  8. saayees

    saayees Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    234
    Beğeni:
    4
    Sayın hocam bana da gönderebilirmisiniz?
    Ayrıca her akıllı tahtanın şifresi ayrı mı?
     
  9. biltek2007

    biltek2007 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.622
    Beğeni:
    6
    ADı soyadı, okul teli istersiniz. Mesai saatinde okulu arayıp, bilişim öğretmenini bağlarmısınız dersiniz olur :) CEp isteseniz öğrenci kendi cebini verebilir :)
     
  10. papakaa

    papakaa Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.063
    Beğeni:
    0
    bütün şifreler aynıda hocam biz okullara kurulumu yaptığımızda formatör ya bilgisayar öğretmenlerine şifreyi verdik. sizde neden vermediler çok ilglinç.
     
  11. papakaa

    papakaa Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.063
    Beğeni:
    0
    boydan çekilmiş foto olmazmı
     
  12. papakaa

    papakaa Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.063
    Beğeni:
    0
     
  13. biltek2007

    biltek2007 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.622
    Beğeni:
    6
    Hocam alemsiniz. O zaman özelden şifre göndermenin mantığı ne? Zaten tahtaların kilitleri yokmu? Öğrenci napsın tahtanın şifresini :)
     
  14. obsearchverim

    obsearchverim Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2012
    Mesajlar:
    446
    Beğeni:
    2
    papakaa hocam şifreyi verdiğin mesajını düzenle ve şifreyi sil bence ve buradan pm yolu ile bile şifreyi paylaşmayın, şifre lazım ise alacağınız yer ilçe formatörüdür; onunla iletişime geçsin öğretmen arkadaşlar.
     
  15. badsector

    badsector Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    316
    Beğeni:
    3
    Hocam yalnız hala şifreyi göndermediniz.

    Öğretmen olup olmadığımı merak ediyorsanız daha önceki mesajlarıma bakarsanız biraz fikir verebilir:D Sorduğum sorular, yazdığım yazılardan anlaşılır diye tahmin ediyorum.
     
  16. saayees

    saayees Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    234
    Beğeni:
    4
    Madem muhabbet açıldı ben de buradan sorayım.
    F@TİH projesinin gidişatı nedir hocam? Bazı internet sitelerinde balon oldu gibilerinden yorumlar çıktı bugun.
     
  17. hikomen

    hikomen Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2007
    Mesajlar:
    139
    Beğeni:
    14
    Şifre bumu bana da lazım. Bu değilse özelden gönderebilir misiniz?
     
  18. badsector

    badsector Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    316
    Beğeni:
    3
    Tahtalar geldi, kuruldu başka da bir şey yapılmadı. ne tabletler geldi, ne de okulun alt yapısında (internet v.s.) bi değişiklik oldu.
     
  19. papakaa

    papakaa Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.063
    Beğeni:
    0
    hocam özelden attım şifre yi nie burda paylaşıyorsun. sil lütfen mesajı
     
  20. papakaa

    papakaa Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.063
    Beğeni:
    0
    internet ihalesinden telekom çekildi. yeniden yapılacak. 1-2 ay internet yok.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal