Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

aidata bilgisayarlar

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında cansuhan tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. cansuhan

    cansuhan Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar okulumuza aidata bilgisayarlar geldi.Geldi gelmesinede sorunları hiç bitmiyor. Ben okulda yokken kurup gitmişler. kendi bilgisayarımdaki güvenlik kartını iptal etmek istiyorum vista yüklü ctrl +home ile giriş yapamıyorum bunu nasıl yapıcam
     
  2. izmitlii

    izmitlii Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    516
    Beğeni:
    0
    arkadaşım aynı sistem ben de de var her türlü sorunu sorabilirsin. ben baya bir yol katettim. tabi bir kaç sorunum var ama genel olarak sistemle ilgili problemleri hallettim. bizim de çok şikayetlerimiz oldu. bakalım ne olaacak

    güvenlik kartını iptal et gitsin.(sök)
     
  3. cansuhan

    cansuhan Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    promethan akıllı tahta da geldimi size geldiyse kullanım klavuzu varmı bizim lab avea sponsorluğunda kuruldu. ama sadece bsayarları takıp gitmişler dediğim gibi aidata 3 bs açılmıyor elk gelmiyo kasayıda açamıyorum garanti yüzünden koruma kartı varken (aktif değil) deepfreez ve netsupport kursam olurmu
     
  4. buka_

    buka_ Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2007
    Mesajlar:
    109
    Beğeni:
    9
    izmitli hocama katılıyorum güvenlik kartını sökmek en iisi.
    benim de labım aidata ve sorunları bitmiyor, kurtarma cdleri bile çalışmıyor hatta..
     
  5. serkan82

    serkan82 Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar benimde başım dertte bu aidata bil. larla bilgisayar diye göndermişler ama çalışıp çalışmadığını bile denememişler kasadan power koblolarını bile takma zahmetinde bulunmamışlar cansuhan'ın sorunu büyük ihtimal budur hepimeze kolay gelsin
     
  6. esmacan

    esmacan Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    67
    Beğeni:
    0
    bizim yeni açılan labdada aidata bilgisayarlar var.arkadaşların dediği gibi sorunları bitmiyor.monitörler bile açılmıyor.neden anlamadım
     
  7. zinar

    zinar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    494
    Beğeni:
    0
    Maalesef aynı sorunlar bende de var. Bazı sabit diskler 250 GB iken bazıları 15 GB görünüyor. :x . Bir sata hard disc 15 GB olur mu hiç?
     
  8. fikret6161

    fikret6161 Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar
    Biiz de bu bilgisayarla baya bi uğraştık ama sonunda çözdük olayı.
    Bilgisayar açılırken alt artı g ye basın güvenlik kartı çıkıyor. oraya da 123456789 yazın güvenlik kartını iptal ederek bilgisayarı açabilirsiniz. İstediğinizi yükleyebilirsiniz.
     
  9. pamuuuk

    pamuuuk Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğeni:
    0
    slm arkadaşlar aynı sorunlar bizimkilerde de var. her gün bir iki tanesi çöküyo.kurtarma cd leri ile çoğunu düzelttim ama bugün bir tanesi sorun çıkardı.vista yüklenirken yükleyeceği diski bulamadı.şu anda bzuk bir şekilde duruyo.ne yapmalıyım?
     
  10. gulogr

    gulogr Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    108
    Beğeni:
    0
    merhaba arkadaşlar. benim lab da yeni kuruldu. Avea kurdu aidatalarla. bende de sorunlar bitmiyo. denetim masası açılmıyo mesela, ben düzeltiyorum sonra yineee aynı sorun. Ayrıca ben bunları uyku modundan nasıl çıkaracağımı keşfedemedim hala. vistadan da hiiç hoşlanmadımm. bi dee güvenlik kartını sök diyosunuz ama garanti ne olacak o zaman?? :|
     
  11. gulogr

    gulogr Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    108
    Beğeni:
    0
    ayrıca ben hiç güvenlik kartlı bilgisayar kullanmamıştım. sanırım bu aidatalarda var. ama ben hiç bir ayar yapmadan ya da hiç bir iletiyle karşılaşmadan dynet programını kurdum. nasıl oldu sizce? Acaba güvenlik karti kapalı mı?? :eek:
     
  12. zinar

    zinar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    494
    Beğeni:
    0
    hocam sanırım bendekiler gibi sizdede güvenlik kartlarını aktif etmemişler. :)
     
  13. gulogr

    gulogr Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    108
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar be hiç güvenlik kartlı pc kullanmamıştım. aidatalarda var diyosunuz ama ben dyneti kurarken hiç şifre vs istemedi güvenlik kartı için. nasıl bişi bu kart?
     
  14. yokki

    yokki Site Gezgini

    Kayıt:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğeni:
    0
    hocam onun bi de setup dosyası vardır masaüstünde falan.. eğer onu kurmadıysan aktif olmamıştır.. dolayısıylsa prog.ı kurabilmişindir...
     
  15. hacimd

    hacimd Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar güvenlik kartını iptal etmek için:
    1. Windowsta masaüstünde iken Shift + Ctrl+Alt+ Home tuşlarına basın
    2. Gelen pencereye şifre olarak :12345678 girin ve tamamı tıklayın
    3. Gelen pencereden Kullanıcı Modu (Korumasız Mod) nu seçin bilgisayar yeniden başlayacaktır.
    4. Şimdi bilgisayardan kaldırmak için kurulum dosyasından kaldır dediğinizde program kalkar.
     
  16. casper

    casper Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    171
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar bu güvenlik kartlarından dolayı yerel ağ bile kuramıyorum.Güvenlik kartını çıkartamak isteymiyorum Güvenlik penceresini de açamıyorum.Arkadaşların söylediği kısayolları denemiştim ama açılmadı.Bilgisayarların kitapçıklarına göz attım bulamadım.Yardım ederseniz çok iyi olacak.
     
  17. SYALNIZ

    SYALNIZ Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğeni:
    0
    hocam bu denetim masası açılmama sorununu nasıl çözdünüz?
     
  18. evrim0626

    evrim0626 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.287
    Beğeni:
    0
    bende yeni gittiğim okulda çıktı karşıma bu aidatalar başımız çok ağrıtacağa benziyor. 1 tane monitor çalışmıyor ethernet kartı sıkıntılı olan var 1 saatte şimdilik bu kadar tespit ettim p.tesi ordada çok işim var:)
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal