Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Ağa bağlıyım ama nete giremiyorum

Konu, 'BTS Destek' kısmında kkslyyldz tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. kkslyyldz

    kkslyyldz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    287
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar okulda bilgisayarım nete bağlanamıyor. ağa bağlıyım net supportu çalıştırıyorum. diğer pclerde internet var ama benimkinde yok. ip ayarlarını filan değiştirdim ama farketmedi bişey. dün girebiliyodum ama bugün mümkün değil. sizce neyden kaynaklanıyor olabilir :cry:
     
  2. yasarcan

    yasarcan Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    908
    Beğeni:
    0
    inip binmek gerekiyor yani hocam
     
  3. yolcu_

    yolcu_ Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    şöyşe bi dene

    bence diğer bilgisayarlara paylaştırmadan ana hattan çek bir bilgisayar dene bu ayarları da bilirsin yani internette bir sorun varmı bak belki olabilir olmazsa diğer arkadaşların dediğini yap
     
  4. edat

    edat Site Gezgini

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğeni:
    0
    ya benimki de tam tersi...ben ağdaki bütün pc leri görüyorum, netsupportu sorunsuz bi seiklde kullanıyorum..ama lab daki bilgisayarlar nete baglanamior..ip i otomatik verince baglaniorlar ama bunda da surekli ip cakismasi oluyor netsupport calismior..ne yapmaliyim ..ya da sorun nereden kaynalanior?
    bu arada benim pc de iki baglanti kablosu var biri yerel ag, digeride internet baglantisi..
     
  5. yolcu_

    yolcu_ Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    selam

    bütün bilgisayarların hepsini otomatik algıla yaptığından eminmisin o halde çakışmaması lazım bide biri yerel ağ, biri internetse bağlantının orda bi sakatlık olabilir
     
  6. edat

    edat Site Gezgini

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğeni:
    0
    evet yaptıgıma eminim...
    bencede bi sakatlık var ama anlamadim olayin bende ki iki hattan mi kaynaklanior yoksa farkli biseydenm mi
     
  7. ebf

    ebf Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    141
    Beğeni:
    0
    Hocam denetim masası-internet seçenekleri bağlantılar sekmesi altında yerel ağ ayarlarınızı bir kontrol edin hocam.geçersiz bir proxy çalışıyor olabilir.
     
  8. kkslyyldz

    kkslyyldz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    287
    Beğeni:
    0
    evet hocam. proxy ayarları değişmiş o yüzden giremiyormuşum. epey uğraştım sonunda buldum . girdim buraya bi baktım ki siz yazmışsınız zaten :) . teşekkür ederim yine de hocam
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal