Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Adıyaman Bt Rehberliği

Konu, 'G.Dogu Anadolu Bölgesi İlleri' kısmında nescel tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. nescel

    nescel Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    132
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar Adıyaman Bt Rehberliği onayları ne zaman haberiniz varmı?
     
  2. nescel

    nescel Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    132
    Beğeni:
    0
    Adıyaman da çalışan arkadaşlar bilen yok mu?
     
  3. hayaletxxx

    hayaletxxx Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    104
    Beğeni:
    1
    beklemedeyiz
     
  4. mamoste_02

    mamoste_02 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    151
    Beğeni:
    0
    bu gün gelebilir arkadaşlar.cuma son gündü ama bü gün veya yarın gelir.
     
  5. aeness

    aeness Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    0
    hala beklemedeyiz
     
  6. nescel

    nescel Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    132
    Beğeni:
    0
    hala beklemedemiyiz????
     
  7. mamoste_02

    mamoste_02 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    151
    Beğeni:
    0
    daha çok bekleriz gibi..boş kalan fatih prj. kurulumu yapılan liselerden bi kısmı boş kalmış tercih edilmemiş.ondan dolayı bekliyorlarmış...sanırım elimizden formatörlükde gider seneye...
     
  8. hasari

    hasari Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.860
    Beğeni:
    528
    Fatih projesi bela olmaya başladı. Bütün illerde durum aynı.
     
  9. mu_korkmaz

    mu_korkmaz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    491
    Beğeni:
    0
    aslında adıyaman da bir toplantı yapıp durumu uygun olan arkadaşlar boşta olan 3 okula görevlendirilse bu sıkıntı bitecek. M.Emin Hoca nın onayları almak için çabasını boşa çıkarmamak lazım
     
  10. mamoste_02

    mamoste_02 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    151
    Beğeni:
    0
    bela ki ne bela...tam sevindik kurtulduk 8-17 den dedik seneye bu da elimize geçmez.ders desen o yok zaten
     
  11. mamoste_02

    mamoste_02 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    151
    Beğeni:
    0
    doğru söylüyosun hocam da kim gider biri ben diğeri sen 3.yü bulabilir misin? herkes kendi okulunu yazmış. Emin hoca saolsun baya ilgileniyor ama onun elinde de bişe yok.saolsunlar bi yazı yayınladılar akıllı tahtaların kurulduğu yerde norm sıkıntısı olduğunu akıl edemeyip labı olan okulları es geçtiler
     
  12. mu_korkmaz

    mu_korkmaz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    491
    Beğeni:
    0
    bana hem kendi okulunda derse gireceksin hem adıyaman lisesine gideceksin bu şekilde dedi. mesela bugün 2 saat ders,m var okulumd. burdan çıkıp oraya oradan oraya zor olur. 2 öğretmen olan okullardaki arkadaşlardan birini gönderebilir mesela.
     
  13. mamoste_02

    mamoste_02 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    151
    Beğeni:
    0
    o şekilde olmaz hocam yorulursun.kaç saat dersin var bilmiyorum ama aynı güne koysun idare dersini ki sende yorulmyasın.kabul ettin mi liseye gitmeyi
     
  14. mamoste_02

    mamoste_02 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    151
    Beğeni:
    0
    var mı bi gelişme arkadaşlar.Emin hocayı da rahatsız etmek istemıyorum.Adamı bıktıracam sora sora..
     
  15. mamoste_02

    mamoste_02 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    151
    Beğeni:
    0
  16. mamoste_02

    mamoste_02 Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    151
    Beğeni:
    0
    hayırlı olsun onaylar alınmış.yazı okula geldi.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal