Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

aday öğretmen staj dosyası

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında enginozdil tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    stajyer arkadaşlara staj dosyaysı
    güle güle kullanın
     

    Ekli Dosyalar:

  2. kurnazf

    kurnazf Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    188
    Beğeni:
    0
    hocam ramazan mübarek gün bizi ihya ettiniz. Benim kadir gecemde bugün herhalde. Şaka bir yana çok teşekkür ederim. ne kadar işe yaradığını siz benden daha çok bilirsiniz. Yaşayan bilir demişler.
     
  3. yurtseven

    yurtseven Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğeni:
    0
    Teşekkürler :alkis:
     
  4. selcan

    selcan Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğeni:
    0
    engin hocamın ellerine sağlık.Aynı zamanda kitapçılardan da dosya şeklinde hazır olarak alabilirsiniz bunu.Geçen sene 15YTL civarında idi
     
  5. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    evet bende 15 ytl ye aldım
     
  6. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    hocam bu arada hayırlı olsun görevleriniz
    geçen sene bizde bu yollardan geçtik :D
     
  7. stak

    stak Site Gezgini

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    38
    Beğeni:
    0
    teşekkürler
     
  8. yalanaşk

    yalanaşk Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    543
    Beğeni:
    2
    teşekkürler hocam...
     
  9. CeM_G

    CeM_G Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    477
    Beğeni:
    0
    teşekkür ederim çok makbule gecti. :)
     
  10. seyyah35.5

    seyyah35.5 Site Gezgini

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğeni:
    0
    sağolun hocam
     
  11. bilgisayarögrt.

    bilgisayarögrt. Site Gezgini

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    34
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar bu staj dosyası ne zaman işe yarıyooo ben şimdiye kadar ihtiyaç duymadım ve kimsede benden böyle bişey istemedi :( :shock:
     
  12. kurnazf

    kurnazf Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    188
    Beğeni:
    0
    engin hocam dosyayı istediklerinde vereceğimiz sadece bu değilmi yapmamız gereken başka bir şey ya d eklememiz gereken başka bir şey yok yani :?
     
  13. kasım18

    kasım18 Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    çok teşekkürler
     
  14. ferrotoksin

    ferrotoksin Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğeni:
    0
    çok teşekkür ederim.
     
  15. saviola26

    saviola26 Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    243
    Beğeni:
    0
    Hocam bana müfettişler sormuştu. Başka bi işe yaradığını sanmıyorum.
     
  16. karinca_52

    karinca_52 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10.374
    Beğeni:
    119
    stajer değilim 2.5 sene oldu ama genede birine lazım olur belki tşkr
     
  17. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    bu dosyayı alıp idareye teslim ettim
    gerçi bizim müdür okuyun herşeyi iyi öğrenin derdi ama
    pek fazla bişey okuduğumu söyleyemem
    dosyayı o şekilde idareye teslim ettim
    başka bişey yapmaya gerek yok
     
  18. ahmetaslan

    ahmetaslan Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğeni:
    0
    Teşekkürler enginhocam,,,
     
  19. equal_free

    equal_free Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğeni:
    0
    teşekkürler çok işime yarıcak...
     
  20. ilker özsoy

    ilker özsoy Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    hocam nasıl indicez b aday öretmen stajyer dosyasını.ben internetin biraz yabancısıyım.yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler.
     
  21. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  22. ilker özsoy

    ilker özsoy Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    hocam yazarak anlatabilirmisin ya.kusura kalma
    teşekkürler
     
  23. lullaby

    lullaby Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    teşekkürler allah razı olsun :mrgreen:
     
  24. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    hocam;
    ilk mesajdaki ADAY ÖĞRETMEN STAJ DOSYASI.rar eklenti kutucuğunun sağ tarafındaki indir linkine tıklıyosun
    Gelen pencerede Kaydet butonuna tıklayarak Kayıt penceresini açıyosun
    Kayıt penceresinde kayıt yerini belirledikten sonra yine kayıt penceresinde Kaydet butonuna tıklayarak kaydetme işlemini bitiriyosun
     
  25. mrsduzcelee

    mrsduzcelee Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar bildiğim kadarıyla doldurulması gereken yerlerde var verilecek belgelerde ama bunlarda böyle bir şey göremedim. onlar farklı bir şeylermi ki?

    ayrıca bu dosya için çok teşekkürler
     
  26. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    hocam sen hangi doldurulması gereken belgelerden bahsediyosun anlamadım
    belge işlemleri ile idare ve üst birimler ilgilenir bildiğim kadarıyla
     
  27. ahmetaslan

    ahmetaslan Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğeni:
    0
    Engin hoca tesekkürler,,,bilweb.net e de bekleriz sizi
     
  28. mrsduzcelee

    mrsduzcelee Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğeni:
    0
    Aday öğretmen staj dosyası-kapak -bilgiler ekli

    arkadaşlar enginozdil arkadaşın gönderdiği staj dosyasını indirdim. her yönetmeliğe ayrı bir numara verdim. bunları yazıcıdan alıp yönetmelikleri ayrı ayrı şeffaf dosyalara koydum.
    kapak, bayrak ve atatürk resmi ekledim
    istiklal marşı, gençliğe hitabe ve yemin metni (dosyada vardı ayrı bir yere alıp) düzenledim yönetmeliklerden farklı bir numaralandırma yaptım.
    aday öğretmen tanıtım formu oluşturdum.
    en son olarak da içindekiler kısmını oluşturdum.

    staj dosyasına koyma sırası ise :
    1. kapak
    2. ara kapak (görünce ne olduğu anlayacaksınız ad veremedim ne olduğuna dair kusura bakmayın)
    3. aday öğretmen tanıtım formu (bilgiler)
    4. bayrak ve atatürk resmi
    5. içindekiler
    6 - 8 istiklal marşı, gençliğe hitabe, yemin metni
    ondan sonra da sırasıyla aday öğretmen dosyasının içindekiler


    ben bu şekilde teslim edeceğim. yani son hali bu. düzenlemeyle uğraşmak istemeyenler bunu indirebilirler diye ekledim

    inş. işinize yarar iyi günler....
     

    Ekli Dosyalar:

  29. badem85

    badem85 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    469
    Beğeni:
    2
    çok teşekkür ederim hocam
     
  30. BesSTy

    BesSTy Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    559
    Beğeni:
    0
    teşekkurler..
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal