Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

28-29-30 Kasım Ankara Eğitici Eğitimi

Konu, 'MEB Projeler - Seminerler' kısmında slm6713 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. slm6713

    slm6713 Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    1
    Daha önce böyle bir eğitime katılan var mı Sayın Hocalarım?İlçeden aradılar benim ismimi vermişler.yeri vs diğer durumlar için hiç bir şey söylemediler.
     
  2. bidene

    bidene Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.473
    Beğeni:
    71
    hangi ilçe hocam
     
  3. slm6713

    slm6713 Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    1
    Zonguldak hocam Çaycuma
     
  4. yetikali

    yetikali Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    118
    Beğeni:
    20
    Aynen bana da söylediler. Bu eğitimin içeriği nedir, neler yapılır bilen var mı?
     
  5. adali54

    adali54 Site Gezgini

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    55
    Beğeni:
    0
    yenilenen programla ilgili sanırım benide yazmışlar
     
  6. slm6713

    slm6713 Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    244
    Beğeni:
    1
    yeri konusunda bilgisi olan var mı acaba?
     
  7. tatarolcay

    tatarolcay Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Kasım 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğeni:
    3
    Dün de beni aradılar yazdık dediler ama 27-28-29 kasım dediler içeriği ne olduğu nerde olduğu ile alakalı bişey demediler
     
  8. icarus35

    icarus35 Site Gezgini

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    77
    Beğeni:
    2
    Ankara'da Bilişim Teknolojileri ders formatörlüğü içinmiş.
     
  9. bidene

    bidene Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.473
    Beğeni:
    71
    ders formatörlüğü nedir sayın hocam
     
  10. icarus35

    icarus35 Site Gezgini

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    77
    Beğeni:
    2
    Hocam her dersin formatörü oluyor.Bunlar yeni öğretim programı hakkında eğitim alıyor ve ilçedeki diğer öğretmenlere seminer veriyorlar.
     
  11. poet

    poet Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.347
    Beğeni:
    21
    EBA içerik hazırlama ile ilgili eğitim olacak. 5. ve 6. sınıf dersi için
     
  12. bidene

    bidene Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.473
    Beğeni:
    71
    Bildim hocam :)
     
  13. trfeg

    trfeg Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2010
    Mesajlar:
    140
    Beğeni:
    15
    oradayız :)
     
  14. zfrkaya

    zfrkaya Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2010
    Mesajlar:
    128
    Beğeni:
    5
    Bende geliyorum, takip
     
  15. ahmtfthh

    ahmtfthh Site Gezgini

    Kayıt:
    7 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    41
    Beğeni:
    1
    27-28-29'da ben de gelicem, içerikten haberim yok henüz :)
     
  16. CeM_G

    CeM_G Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    483
    Beğeni:
    3
    Konaklama gibi diğer bilgiler daha sonra gönderilecekmiş. Bende oradayım kısmetse.
     
  17. turkuaz09

    turkuaz09 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    203
    Beğeni:
    0
    Nasipse ben de geleceğim ;)
     
  18. turkuaz09

    turkuaz09 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    203
    Beğeni:
    0
    Bu eğitim ile ilgili yazı veya mail alan var mı?
     
  19. CeM_G

    CeM_G Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    483
    Beğeni:
    3
    Haftaya pazartesi başlayacak ama hala bir bilgilendirme olmadı.
     
  20. nilü

    nilü Site Gezgini

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    52
    Beğeni:
    1
    Seminer yenilen öğretim programı materyal tanıtımıyla ilgili arkadaşlar,eğitimi alıp ildeki diğer arkadaşlara seminer veriyorsunuz
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal