Kullanıcı adı:  Şifre:  Her ziyaretimde otomatik giriş yap                              GirişGiriş   
 Sitemize Hoşgeldiniz..! 

Bilişim Teknolojileri-Bilgisayar Forum
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
Son 24 Saat
Kayıt Olun
Kayıt Olun
iletişim
iletişim

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 
Yazar Mesaj
  FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 00:40 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 19 Eki 2007, 14:41
Mesajlar: 290



Arkadaşlar genelde herkes 1.3 dizel tavsiye ediyor ama 2006 FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ araç kullanan arkadaşlar ne dersiniz temiz bir araç 11.500 alınırmı çok hoşuma gitti..
114 binkm
2006 model
yeni kasa
gri renk
lpg BRC
boya var

sol çamurluk değişmis.
kısa sure taksi olarak kullanılmış ama çok temiz görünüyor..

_________________
http://www.ucuztatilyeri.com


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 00:52 
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 28 Kas 2007, 13:28
Mesajlar: 703



dizel lpg li mi sadece o sistemin fiyatı 3-4 bin liradır


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 00:53 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 19 Eki 2007, 14:41
Mesajlar: 290



benzin/LPG

_________________
http://www.ucuztatilyeri.com


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 00:54 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 07 Eyl 2009, 17:09
Mesajlar: 1859
Konum: Çanakkale



hocam kaçırma al :+1:


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 01:13 
Site Gezgini
Site Gezgini



Kayıt: 30 Ağu 2009, 01:28
Mesajlar: 58
Konum: DÜZCE



zaten boya olmasa ve takside kullanılmasa mümkün değil o fiyat. internette benzerlerini görmüşsünüzdür. biraz daha düşünmenizi tavsiye ederim. dizel bende tavsiye etmem şahsen. bence arabanın hakkı benzin ama ekonomi maalesef lpg diyor. benzinli arabanın ataklığı sürüş keyfi dizelde bulunmuyor bence. sıralı sistemlerde buna yakın parformansı hemen hemen sağlıyor.


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 01:46 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 08 Eyl 2009, 01:31
Mesajlar: 1043
Konum: Karabük-Konya-Elazığ



hocam fiyat çok uygun durum nedir.
satan çokmu sıkışmış satıyor yoksa uzun süredir satılık olan bir araçmı?
Dikkat etmekte fayda var ekspertiz raporunu mutlaka alın.

_________________
☾✫ Sürüdürülebilir balıkçılık....
Sırtlı


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 02:00 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 19 Eki 2007, 14:41
Mesajlar: 290



sol çamurlukta düzeltme var. bunun dişında sorun yok diyor ama ekspertiz de belli olur..Bakacağız artık..

http://www.yukleresim.com/images/6buz897ok546k0u61rg.jpg
http://www.yukleresim.com/images/9hdx5wyujqhyqjdh1qw.jpg
http://www.yukleresim.com/images/yq3jiyng39c1xhdkla.jpg
http://www.yukleresim.com/images/6cl9q8jp6y6w9klrln75.jpg

Resimlerini ekledim bakın ne dersiniz..

_________________
http://www.ucuztatilyeri.com


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 02:03 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 08 Eyl 2009, 01:31
Mesajlar: 1043
Konum: Karabük-Konya-Elazığ



hocam maşallah güzelde görünüyor araç.
hayırlısı olsun.

_________________
☾✫ Sürüdürülebilir balıkçılık....
Sırtlı


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 02:06 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 08 Eyl 2009, 01:31
Mesajlar: 1043
Konum: Karabük-Konya-Elazığ



Hocam araç ticaride kullanılmış dikkatli ol sen yinede.

_________________
☾✫ Sürüdürülebilir balıkçılık....
Sırtlı


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 08:40 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 02 Eyl 2009, 21:34
Mesajlar: 282
Konum: Çukurova/ADANA



Araba alırken elinden çıkartabileceğin, tutulan, alınıp satılan, değeri düşemeyen araba alıcan.
Paranız bu kadar olabilir. üzerine 2 daha koy, düşük model Avrupa arabası yada toyota al.
Araba kullanırken zevk alırsın, ihtiyacın olduğunda da zarar etmeden satarsın.
Sakın arabayı kullanmak için alıyorum satmak için değil diye düşünmeyin.
Değişeni olmayan, boyası az olan, düşük model araba alabilirsin.
Üzerine en çok 2 daha koy, toyota corolla gli 1.6 CC 1997-1998 model al. tavsiye ederim.
kolay gelsin.

_________________
"Öğretmen bir kandile benzer, kendini tüketerek başkalarına ışık verir." K.ATATÜRK


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 16 Şub 2010, 09:43 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 01 Eki 2007, 21:36
Mesajlar: 139



ticariden çıkan aracı almak hiç iyi bir fikir değil hocam. eniştem almıştı ve çok pişman oldu araba elinde patladı

_________________
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ 2003-2007 I.ÖĞRETİM


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 17 Şub 2010, 01:50 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 03 Tem 2007, 14:58
Mesajlar: 271
Konum: AMASYA



kardeş o araç eğer gerçekten bi çamurluğu değişikse ve km si gerçekten 114 binde ise alınır. yalnız iyi baktırmak gerek çünkü km leri 5-10 liraya aşağı çekebiliyorlarmış.
takside çalıştıysa 114 bin hiç bişi değil fiyatı oygun
bi arkadaş (aynştayn : )) dizel benzinlinin performansını vermiyor demiş arkadaşım ya yeni nesil commonrail dizel sürmemiş yada bilmiyorum neye göre söyledi şimdiki dizeller (commonrail olanlar) çoğu 1.6 benzinlilere toz yutturuyo öyle bakımları falan da pahalı değil eski dizellere diyorsanız doğrudur haklısınız...
bir arkadaşta 97-98 model corolla diyo Allah aşkına biri 4 yaşında biri 14 yaşında ve donanım olarak corolla daha az donanımlı sanki adamlar altın satıyo hiç bir özellik yok direksiyon bile düz merkezi kilit yok camlar manuel motor 1.3 93 model en az 300 bin km deki araca 8-9 bin lira istiyorlar el insaf minel vijdan
kardeş son olarak 114 bindeyse al

_________________
http://cevizdibio.meb.k12.tr/


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 19 Şub 2010, 12:20 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 19 Eki 2007, 14:41
Mesajlar: 290



114 binde degilmiş oynamışlar almadım...

_________________
http://www.ucuztatilyeri.com


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 21 Şub 2010, 18:38 
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 28 Kas 2007, 13:28
Mesajlar: 703



muallimtamer yazdı:
114 binde degilmiş oynamışlar almadım...

hocam nasıl aladınız. bu km ile oynama anlaşılmıyomuş da ondan sordum


Başa Dön
   
 
  Re: FIAT ALBEA DYNAMIC 1.6 16V SIRALI LPG Lİ
Mesaj 21 Şub 2010, 19:05 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 08 Eyl 2009, 01:31
Mesajlar: 1043
Konum: Karabük-Konya-Elazığ



Hiç anlaşılmasa kompresör basıncını ölçtürseniz anlaşılır.

_________________
☾✫ Sürüdürülebilir balıkçılık....
Sırtlı


Başa Dön
   
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Google [Bot] ve 80 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz


Bu sitede ismi verilen dosyaların ve yazışmaların sorumlulukları kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda derhal sitemizden kaldırılacaktır.

phpBB-alexa-cizgi-tagem-KT Servis Notebook


Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri