Kullanıcı adı:  Şifre:  Her ziyaretimde otomatik giriş yap                              GirişGiriş   
 Sitemize Hoşgeldiniz..! 

Bilişim Teknolojileri-Bilgisayar Forum
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
Son 24 Saat
Kayıt Olun
Kayıt Olun
iletişim
iletişim

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 10 mesaj ] 
Yazar Mesaj
  M.Akif'in Çanakkale Şehitlerine şiiri için Fon Müziği?
Mesaj 13 Mar 2008, 21:10 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 01 Ara 2007, 23:56
Mesajlar: 1712
Konum: b.ö.T.E.f



Arkadaşlar 18 Martta bu şiiri okuyacağım inş. Bir de güzel bir fon müziği olursa daha iyi olabilir. 7dk. ve üstünde çok duygusal olmayan bir fon müziği varsa elinizde yardımcı olabilirsiniz belki.

İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

_________________
Bir baksana: gökler uyanık, yer uyanıktır;
Dünya uyanıkken uyumak maskaralıktır!


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 13 Mar 2008, 21:28 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 01 Ara 2007, 23:56
Mesajlar: 1712
Konum: b.ö.T.E.f



Şiiri bilmeyenler de olabilir. Şiirin bazı kısımlarını çıkardım, okuyacağım hale getirdim. Sizinle de paylaşayım.


Eklentiler:
Dosya yorumu: Mehmet Akif Ersoy - Safahat (Altıncı Kitap-Asım) Şu boğaz harbi nedir...
Eklenti Dosyanın Yasal Olmadığını Düşünüyorsanız, Lütfen Bildiriniz...!
[8.75 KiB]
u Boğaz harbi nedir.rar

1702 kere indirildi

_________________
Bir baksana: gökler uyanık, yer uyanıktır;
Dünya uyanıkken uyumak maskaralıktır!
Başa Dön
   
 
 
Mesaj 13 Mar 2008, 21:32 
Site Gezgini
Site Gezgini



Kayıt: 23 Eyl 2007, 04:17
Mesajlar: 80



hocam burda var senin istediğin şiir. başka biri tarafından okunmuş hatta gayet güzel.

http://bilgisayarbilisim.net/mehmet_aki ... t9090.html

_________________
_DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN_


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 13 Mar 2008, 21:39 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 01 Ara 2007, 23:56
Mesajlar: 1712
Konum: b.ö.T.E.f



ftth61 yazdı:
hocam burda var senin istediğin şiir. başka biri tarafından okunmuş hatta gayet güzel.

http://bilgisayarbilisim.net/mehmet_aki ... t9090.html


Teşekkür edrerim hocam, o program var bende. Zaten şiiri kendim canlı okuyacağım inş. programda.

Bu arada bu şiiri daha güzel okuyanlar da var ama dediğim gibi benim aradığım fon müziği sadece. :wink:

_________________
Bir baksana: gökler uyanık, yer uyanıktır;
Dünya uyanıkken uyumak maskaralıktır!


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 13 Mar 2008, 22:58 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 01 Ara 2007, 23:56
Mesajlar: 1712
Konum: b.ö.T.E.f



Neyse ben kendi başımın çaresine bakayım en iyisi. :|

_________________
Bir baksana: gökler uyanık, yer uyanıktır;
Dünya uyanıkken uyumak maskaralıktır!


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 14 Mar 2008, 01:01 
Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 09 Mar 2008, 16:26
Mesajlar: 3



tşkler faydakandık


Başa Dön
   
 
  Re: M.Akif'in Çanakkale Şehitlerine şiiri için Fon Müziği?
Mesaj 26 Ara 2009, 01:16 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 05 Oca 2008, 17:30
Mesajlar: 108
Konum: {KONYA}



ARKADAŞLAR MEHMET AKİFİ ANMA HAFTASI YAKLAŞIYOR SİTEDE DÖKÜMAN YOK DENECEK KADAR AZ BU KONU İLE İLGİLİ...

yeni konu açmayı gereksiz buldum.....


Başa Dön
   
 
  Re: M.Akif'in Çanakkale Şehitlerine şiiri için Fon Müziği?
Mesaj 26 Ara 2009, 01:45 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 21 Şub 2008, 18:38
Mesajlar: 315



selmankgs yazdı:
ARKADAŞLAR MEHMET AKİFİ ANMA HAFTASI YAKLAŞIYOR SİTEDE DÖKÜMAN YOK DENECEK KADAR AZ BU KONU İLE İLGİLİ...

yeni konu açmayı gereksiz buldum.....



arkadaşım bu tür etkinlikler için elimde döküman çok 2004 den buyana bütün

çanakkale
12 mart istiklal marşının kabulü 24 kasım vb...
günleri hazırlıyorum bu iki sayfayı takip et

onemli-gunler-ve-haftalar-f116/canakkale-12-mart-vb-gunler-icin-videolar-muzikler-t35811.html

muzik-kulubu-f230/klasik-fon-muzikleri-guncellenecek-t35804.html


Başa Dön
   
 
  Re: M.Akif'in Çanakkale Şehitlerine şiiri için Fon Müziği?
Mesaj 26 Ara 2009, 01:54 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 13 Ara 2009, 14:40
Mesajlar: 419



:+1: :+1:


Başa Dön
   
 
  Re: M.Akif'in Çanakkale Şehitlerine şiiri için Fon Müziği?
Mesaj 04 Nis 2010, 21:02 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 02 Oca 2008, 10:55
Mesajlar: 371



teşekkürler hocam...


Başa Dön
   
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 10 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz


Bu sitede ismi verilen dosyaların ve yazışmaların sorumlulukları kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda derhal sitemizden kaldırılacaktır.

phpBB-alexa-cizgi-tagem-Laptop Klavye


Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri