Kullanıcı adı:  Şifre:  Her ziyaretimde otomatik giriş yap                              GirişGiriş   
 Sitemize Hoşgeldiniz..! 

Bilişim Teknolojileri-Bilgisayar Forum
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
Son 24 Saat
Kayıt Olun
Kayıt Olun
iletişim
iletişim

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 69 mesaj ] Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
  Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 21:31 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 13 Oca 2008, 17:01
Mesajlar: 2496
Konum: istanbul



http://www.kartalataturk.k12.tr

Arkadaşlar herşeyiyle sıfırdan yaptığım okul sitem karşınızda.Yorumlarınız...

_________________
http://www.abdullahpalavar.com

Bilişim Teknolojileri Eğitimcileri Derneği
http://www.bte.org.tr


En son Zizu_ tarafından 31 Mar 2012, 11:14 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 21:39 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 25 Ağu 2008, 11:20
Mesajlar: 138
Konum: Trabzon



10 numara... php+flash galiba

_________________
Bir insanın neye güldüğü zekâsını, nasıl güldüğü ahlâkını gösterir. Mevlana


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 21:48 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 13 Oca 2008, 17:01
Mesajlar: 2496
Konum: istanbul



evet hocam

_________________
http://www.abdullahpalavar.com

Bilişim Teknolojileri Eğitimcileri Derneği
http://www.bte.org.tr


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 22:27 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 06 Haz 2008, 11:02
Mesajlar: 2062



hoş olmuş. fotoğraflarda sorun var gibi.


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 22:41 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 19 Kas 2007, 12:29
Mesajlar: 179



eksikler olsada bence harika bir çalışma olmuş


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 22:43 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 24 Eki 2007, 11:07
Mesajlar: 251
Konum: Fatsa/Ordu



siteniz güzel elinize sağlık.

_________________
Ankara Üniversitesi, BOTE, 2005


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 22:53 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 07 Kas 2007, 20:42
Mesajlar: 314



emeğinize sağlik:) videolar kismindaki player çok güzelmiş:)


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 22:58 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 20 Eyl 2007, 14:38
Mesajlar: 1502
Konum: Kilis



Joomla sandım valla helal. Güzel, tebrikler.


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 22:59 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 13 Oca 2008, 17:01
Mesajlar: 2496
Konum: istanbul



zilal yazdı:
hoş olmuş. fotoğraflarda sorun var gibi.


hocam sorunu da söylerseniz benim için daha da yararlı olur.

saolun yorumlar için arkadaşlar

_________________
http://www.abdullahpalavar.com

Bilişim Teknolojileri Eğitimcileri Derneği
http://www.bte.org.tr


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 23:00 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 13 Oca 2008, 17:01
Mesajlar: 2496
Konum: istanbul



mirayabravci yazdı:
Joomla sandım valla helal. Güzel, tebrikler.


:) yok hocam 1 ayımı aldı valla, hala da eksiklikleri var.sıfırdan temelini filan ben attım :)

_________________
http://www.abdullahpalavar.com

Bilişim Teknolojileri Eğitimcileri Derneği
http://www.bte.org.tr


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 01 Kas 2009, 23:09 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 02 Eki 2007, 17:34
Mesajlar: 307



banner çok büyük sanki :shock:

_________________
... tomurcuk derdi olmayan ağaç odundur ...


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 02 Kas 2009, 19:34 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 06 Haz 2008, 11:02
Mesajlar: 2062



Zizu_ yazdı:
zilal yazdı:
hoş olmuş. fotoğraflarda sorun var gibi.


hocam sorunu da söylerseniz benim için daha da yararlı olur.

saolun yorumlar için arkadaşlar


bazı fotoğraflar çok geç açılıyo. ben açılmıyo zannetmişim. kusura bakmayın


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 03 Kas 2009, 00:48 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 13 Oca 2008, 17:01
Mesajlar: 2496
Konum: istanbul



yok hocam ne kusuru :wink:

_________________
http://www.abdullahpalavar.com

Bilişim Teknolojileri Eğitimcileri Derneği
http://www.bte.org.tr


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 20 Kas 2009, 17:19 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 13 Oca 2008, 17:01
Mesajlar: 2496
Konum: istanbul



artık sitem son halini aldı arkadaşlar. Yeni okul sitem karşınızda...

_________________
http://www.abdullahpalavar.com

Bilişim Teknolojileri Eğitimcileri Derneği
http://www.bte.org.tr


Başa Dön
   
 
  Re: Kartal Atatürk İlköğretim Okulu Resmi Web Sitesi
Mesaj 20 Kas 2009, 17:30 






on numara olmuş hocam kendi sitemden utandım valla :)


Başa Dön
   
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 69 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz


Bu sitede ismi verilen dosyaların ve yazışmaların sorumlulukları kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda derhal sitemizden kaldırılacaktır.

phpBB-alexa-cizgi-tagem-Laptop Klavye


Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri