Kullanıcı adı:  Şifre:  Her ziyaretimde otomatik giriş yap                              GirişGiriş   
 Sitemize Hoşgeldiniz..! 

Bilişim Teknolojileri-Bilgisayar Forum
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
Son 24 Saat
Kayıt Olun
Kayıt Olun
iletişim
iletişim

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 14 mesaj ] 
Yazar Mesaj
  HALK EĞİTİMDE KURS YÖNETMELİĞİ
Mesaj 24 May 2007, 09:49 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 02 Nis 2007, 10:37
Mesajlar: 455
Konum: Van



Arkadaşlar daha önce açılan konuların birinde HAYAT arkadaşımız halk eğimle anlaşılması taktirde okuldaki öğrenciler için kurs açılabileceğini ve hatta kendisinin açtığını söylemişti. Bende bu yazı üzerine halk eğitim müdürüyle konuştum anlaştım böyle bir kurs açmaya karar verdim. Am bu seferde ilçe milli eğim şube müdürü bunun olmamayacağını çünkü çocukların (LİSE 3'leri kasdediyor.) zaten bilgisayar derslerinin olduğunu söylüyor ve izin vermek istemiyor. Bende çocukların bu kursu daha çok sertifika için istediklerini söylesemde kabul etmedi. Bu işin gerçekte standartları nelerdir arkadaşlar.Bu konu hakkında bilgisi olanlar varmı.

_________________
Edepsizligin basladigi yerde edebiyat biter. MEHMET AKIF ERSOY:


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 24 May 2007, 11:34 
Site Admin
Site Admin
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 14 Şub 2007, 15:09
Mesajlar: 1317
Konum: Kahramanmaraş



Hocam bunun yönetmeliği açık ve bu yönetmeliği siz bulmak birilerine ispatlamak zorunda değilsiniz. En nüyük sıkıntımız bu zaten. Bir idareci sizin yazılı bir müracaatınızı kabul etmiyorsa bunu kabul etmeme gerekçesi ile red yazısını yazması değilse kabul etmesi gerekir.

sizin açtıgınız kurs halk egitim kursu ve bu kursa gelecek olan ögrencinin kim oldugu yada kim olacagı konusunda bir kısıtlama yok. Öğrencilerde sonuçta halkın birer parçası.

Kurs açacagım diye lafla sorarsanız olmaz derler. Resmi olarak yazınını yazın cevabınızı bekleyin bakim. sonra kurs oluru kaymakamlıktan alınıyor...

Halk egitim müdürü istiyor siz isitiyorsanız kimse karısamaz...

_________________
Yapacak Bişey Yok...


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 24 May 2007, 11:56 
Site Admin
Site Admin
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 14 Şub 2007, 15:09
Mesajlar: 1317
Konum: Kahramanmaraş



ilköğretim için bilmiyorum ama lisedeki ögrencilerime sertefika veriyorum alıyorlarda hiçte sorun olmuyor. yönetmelige de bakmıstım. ilkögretim için de bakılmalı ayrıca. halk egitim kuraslarında yaş sınırlandırması sorunu olabilir.

_________________
Yapacak Bişey Yok...


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 24 May 2007, 19:17 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 02 Nis 2007, 10:37
Mesajlar: 455
Konum: Van



Hacker hocam aslına bakarsanız bu işin ilk giriş yöntemi nasılsır bilemiyorum. Yani sizce ben ilk olrak halk eğitim müdürlüğüne resmi olrak bi yazı yazıp bu yazının sonucunumu bekleyeyim. Veya ilk girişi nasıl yapmalıyım sizce bi öneriniz varmı.

_________________
Edepsizligin basladigi yerde edebiyat biter. MEHMET AKIF ERSOY:


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 24 May 2007, 23:34 
Site Gezgini
Site Gezgini
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 24 May 2007, 23:29
Mesajlar: 73



Yönetmeliği tekrar inceledim.

Yaş konusunda ya da örgün eğitime devam etme konusunda hiç bir ayrım yapılmamış. Metin aynen şöyle:

Kurslar

Madde 45 — Kısa süreli programlara dayalı eğitim etkinliği yoluyla yaş, eğitim seviyesi ve cinsiyet farkı gözetmeksizin, örgün eğitim sistemine hiç girmemiş ya da bu sistemin herhangi bir kademesinde bulunan veya bu kademelerden çıkmış kişileri, iyi ahlâklı insan, özgür düşünceli birey, meslek sahibi, ortak kültürün gönüllü temsilcisi, katılımcı, paylaşımcı ve üretken vatandaş, olarak yetiştirmek amacıyla yer ve zamana bağlı olmaksızın her fırsatta kurslar düzenlenebilir.


En son bayense tarafından 26 May 2007, 01:20 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

Başa Dön
   
 
 
Mesaj 24 May 2007, 23:50 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 02 Nis 2007, 21:38
Mesajlar: 407
Konum: -Yolcu-



Bende subat ayında kursa basladım. Baslarken sube mudurumuz ogrenci sayısını dert etme, lisedeki öğrencilerden kurs acmak icin gereken sayıyı tamamlarız dedi. Nitekim oyle oldu.Geneli lise ögr olusuyor.bir tane de ilkogretim ogr var.


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 25 May 2007, 01:01 
Site Admin
Site Admin
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 14 Şub 2007, 15:09
Mesajlar: 1317
Konum: Kahramanmaraş



byvector yazdı:
Hacker hocam aslına bakarsanız bu işin ilk giriş yöntemi nasılsır bilemiyorum. Yani sizce ben ilk olrak halk eğitim müdürlüğüne resmi olrak bi yazı yazıp bu yazının sonucunumu bekleyeyim. Veya ilk girişi nasıl yapmalıyım sizce bi öneriniz varmı.



Hocam halk egitim müdür onay verdiyse kurs açmanıza ( şifaen ) direk kurs açmak için onlar yazılarını yazcaklar.Bu yazı olur yazısıdır kaymakamlıktan alınır. olur yazsında k urs merkezi, kurs baslama ve bitiş tarihleri, haftada kac saat olacagı, ve kurs ögreticisi bildirilir. (kurs ögreticisi olarak sizin adınızı bildirir)

yani sizin kişisel bir çabanız çözüm vermez. halk regitim müdürlügü olur yazısını yazar bunu red edecek şube müdürümü herkimse artık red etme sebebini bildirir. siz de o yazıya istinaden davranırsınız.

_________________
Yapacak Bişey Yok...


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 25 May 2007, 08:57 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 02 Nis 2007, 10:37
Mesajlar: 455
Konum: Van



Yardımcı olduğunuz için Teşekkürler ederim hocam

_________________
Edepsizligin basladigi yerde edebiyat biter. MEHMET AKIF ERSOY:


Başa Dön
   
 
  acılll
Mesaj 25 May 2007, 12:27 
Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 19 Nis 2007, 18:18
Mesajlar: 10



arkadaslar bır problemım var.ılkogretımde gorevlıyım ve halk egıtm kursu acmak ıstıyorum.ılkogretım ogrencılerıne acabılıyormyuz.bu konuda bana yaradımcı olacak varmı?yazın acabılırmıyız?


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 26 May 2007, 01:17 
Site Gezgini
Site Gezgini
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 24 May 2007, 23:29
Mesajlar: 73



M.E.B. Yaygın eğitim kurumları yönetmeliğine göre:

Madde 45:
Kısa süreli programlara dayalı eğitim etkinliği yoluyla yaş, eğitim seviyesi ve cinsiyet farkı gözetmeksizin, örgün eğitim sistemine hiç girmemiş ya da bu sistemin herhangi bir kademesinde bulunan veya bu kademelerden çıkmış kişileri, iyi ahlâklı insan, özgür düşünceli birey, meslek sahibi, ortak kültürün gönüllü temsilcisi, katılımcı, paylaşımcı ve üretken vatandaş, olarak yetiştirmek amacıyla yer ve zamana bağlı olmaksızın her fırsatta kurslar düzenlenebilir.


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 23 Eyl 2008, 15:46 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 21 Eyl 2007, 12:08
Mesajlar: 2401
Konum: sahil köşelerinde..



birisi buraya yönetmeliği koyabilirmi..

_________________
Paylaşımlarım:

1- 12 Mart ve 18 Mart Flash Sunumlarım

2- EXCEL arşivimin bir kısmını paylaşıyorum

3- Ntldr Eksik Hatası ve ÇÖZÜMÜ


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 23 Eyl 2008, 16:07 
Site Gezgini
Site Gezgini



Kayıt: 24 Şub 2008, 23:49
Mesajlar: 94
Konum: siirt



şube müdürleri bizi sallıyor ark. geçen sene ben ihtiyacım olduğu için hem okuldan egzersiz hem de halk eğitimden kurs açmak istedim. kıyameti kopardılar. bu yıl sadece kurs açıp egzersiz açmak istememe rağmen toplantıda kaymakam ''senden bu yıl aynı çalışmayı bekliyorum'' deyince bana hem kurs hemde egzersiz açmak zorundasın diyorlar. nedenide kaymakam istiyor.
bende yedim tabii...

_________________
Ne HaSTa BeKLeR SaBaHı,
Ne TaZe öLüYü MeZaR,
Ne De ŞeYTaN BiR GüNaHı,
SeNi BeKLeDiĞiM KaDaR.

www.kasimkara.net


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 24 Eyl 2008, 22:06 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 17 Mar 2008, 22:51
Mesajlar: 2317
Konum: diyarbakır



ark lar 15 yaşın altındakilere halk eğitim izin vermiyor genelde bu tamamen HEM nün insiyatifine kalmış


Başa Dön
   
 
  Re: HALK EĞİTİMDE KURS YÖNETMELİĞİ
Mesaj 10 Eyl 2010, 01:01 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 25 Eyl 2009, 23:22
Mesajlar: 2084
Konum: Bilgisayar Laboratuarı



byvector yazdı:
Arkadaşlar daha önce açılan konuların birinde HAYAT arkadaşımız halk eğimle anlaşılması taktirde okuldaki öğrenciler için kurs açılabileceğini ve hatta kendisinin açtığını söylemişti. Bende bu yazı üzerine halk eğitim müdürüyle konuştum anlaştım böyle bir kurs açmaya karar verdim. Am bu seferde ilçe milli eğim şube müdürü bunun olmamayacağını çünkü çocukların (LİSE 3'leri kasdediyor.) zaten bilgisayar derslerinin olduğunu söylüyor ve izin vermek istemiyor. Bende çocukların bu kursu daha çok sertifika için istediklerini söylesemde kabul etmedi. Bu işin gerçekte standartları nelerdir arkadaşlar.Bu konu hakkında bilgisi olanlar varmı.



Delinin biri bir taş atıyor kuyuya. Bizde fellik fellik mevzuat, genelge, vs. arıyoruz. Kimin alacagı onu ilgilendirmez halk eğitim ek ders yonetmeliğine gore 10 saat ders alabilirsiniz haftada. Formatorseniz hftasonu 5 er saat acarsınız. Ayrıca onayı halk eğitim acar sube mudurune neden sordunuz.

_________________
Delikanlılık Demek;
Ne Racon Kesmek, Ne Adam Dövmek, Ne Adam Öldürmek
Ne de İçki İçip sağa Sola Sataşmaktir...
Delikanlılık Demek Koltuğunun Altına Bir Ekmek Alıp Evinin Yolunu Tutmaktır.


Başa Dön
   
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 14 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz


Bu sitede ismi verilen dosyaların ve yazışmaların sorumlulukları kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda derhal sitemizden kaldırılacaktır.

phpBB-alexa-cizgi-tagem-Laptop Klavye


Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri