Kullanıcı adı:  Şifre:  Her ziyaretimde otomatik giriş yap                              GirişGiriş   
 Sitemize Hoşgeldiniz..! 

Bilişim Teknolojileri-Bilgisayar Forum
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
Son 24 Saat
Kayıt Olun
Kayıt Olun
iletişim
iletişim

Tüm zamanlar UTC + 2 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 20 mesaj ] Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
  Halk Eğitim Ek ders Yönetmeliği
Mesaj 04 Haz 2007, 15:18 
Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 04 Nis 2007, 10:52
Mesajlar: 13
Konum: -Yolcu-



Arkadaşlar;
Halk Eğitim Merkezi Ekders Yönetmeliği elinde olan var mı? Varsa buraya ekleyebilirmisiniz.
Tşk


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 17 Haz 2007, 11:46 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 14 May 2007, 09:20
Mesajlar: 105
Konum: -Yolcu-



Mrb. Bne halk eğitimde bir dönem kurs verdim bilgisayar öğretmeni olarak MEB'de çalıştığım için haftada en fazla 8 saat ek ders alınabiliyor. Benim kurs verdiğim zamanda bilgisayar kursu iki grup olarak başlamıştı. Diğer gruptaki arkadaş halk eğitimin kendi öğretmeniydi o istediği kadar ders alabiliyodu. Normalde kurs haftada 10 saat iki grup ta aynı zamanda başlasın ve bitsin diye ben de haftada 10 saat derse girdim ama 8 saat ücret alabildim.


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 30 Haz 2007, 07:31 
Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 27 Haz 2007, 02:07
Mesajlar: 9
Konum: Artvin



kardes halk egıtımde ekdesucretı cok dusuk 5 ytl olması gerek yanı kendıne yazık olur vede dısardakı halkla ugrasılmıyo


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 30 Haz 2007, 11:27 
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 29 Nis 2007, 14:14
Mesajlar: 837
Konum: Gaziantep



kurs ücretini artık halk eğitim ödemiyor şeklinde biliyorum. Ayrıca herhangi bir labaratuarı olan okulda yaz tatili ( ek ders alınmadığı dönemde) 30 saat verebiliyoruz. PAzartesi günü başvurucam bu şekilde kursun açılması için

eğer olumlu olursa haberdar ederim

saygılarımla

_________________
http://www.hamusan.net
http://www.bte.org.tr


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 30 Haz 2007, 13:26 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 02 Mar 2007, 22:41
Mesajlar: 179



ysahin yazdı:
kurs ücretini artık halk eğitim ödemiyor şeklinde biliyorum. Ayrıca herhangi bir labaratuarı olan okulda yaz tatili ( ek ders alınmadığı dönemde) 30 saat verebiliyoruz. PAzartesi günü başvurucam bu şekilde kursun açılması için

eğer olumlu olursa haberdar ederim

saygılarımla


hocam nereye nasıl başvuracağınız konusunda bilgi verebilirmisiniz. yani yazın tatilde olduğumuz dönemde kurs verebiliriz diyorsunuz öylemi. bilgilerndirirseniz sevinirim..


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 30 Haz 2007, 13:36 
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 01 May 2007, 20:49
Mesajlar: 658
Konum: Ankara



evet hocam başka ilçede bir okulda yada halk eğitim bnyesinde yaz tatili içerisinde kurs verebiliyormuyuz? :twisted:

_________________
DÜN GECE SEVGİLİM ARADI BİRDEN
AYRILALIM DEDİ HAYIR YOK SENDEN
BEŞİKTAŞI DAHA ÇOK SEVDİN BENDEN
BİTTİ GİTTİ DERSİN SORAN OLURSA

ÜZGÜNÜM SEVGİLİM ANLAŞAMADIK
SİYAH BEYAZ AŞKI PAYLAŞAMADIK


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 30 Haz 2007, 16:11 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 08 Nis 2007, 21:47
Mesajlar: 241



arkadaşlar ben yaz tatilinde halk eğitimde kurs vercem.haftada 16 saat toplam 160 saatlik bir kurs olcak.ek ders ücreti vercekler.Halk eğitim de belirli bir miktar vercek sanırım ek ücret olarak.


Başa Dön
   
 
  halk eğitim ücreti
Mesaj 30 Haz 2007, 16:19 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 26 Haz 2007, 23:36
Mesajlar: 216
Konum: -Yolcu-



bende geçen yaz halk eğitimde bilgisayar kursu werdim haftada 30 saat weriliyor ek ders karşılığı 5 ytl


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 01 Tem 2007, 12:02 
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 01 May 2007, 20:49
Mesajlar: 658
Konum: Ankara



arkadaşlar ne gerekiyor. Kadronun olduğu ilçede açman şart mı kursu? Başka bi halk eğitim de açsak oluyo mu?

_________________
DÜN GECE SEVGİLİM ARADI BİRDEN
AYRILALIM DEDİ HAYIR YOK SENDEN
BEŞİKTAŞI DAHA ÇOK SEVDİN BENDEN
BİTTİ GİTTİ DERSİN SORAN OLURSA

ÜZGÜNÜM SEVGİLİM ANLAŞAMADIK
SİYAH BEYAZ AŞKI PAYLAŞAMADIK


Başa Dön
   
 
  Re: Halk Eğitim Ek ders Yönetmeliği
Mesaj 10 Nis 2010, 09:15 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 30 Eyl 2007, 13:21
Mesajlar: 1406
Konum: Muğla



Kadrolu bir öğretmen veya uzman veya usta öğretici veya ataması yapılmamış bir öğretmen dahi olsan istediğin halk eğitim merkezine eğitim sertifakanla beraber bir dilekçe ile başvurup kurslar için eğitim görevlisi başvurusunda bulunabilirsin.

_________________
Bu siteye erişim, sakıncalı içeriğinden dolayı, Milli Eğitim Bakanlığı isteğiyle, Türk Telekom A.Ş. tarafından engellenmiştir.
Resim


Başa Dön
   
 
  Re: Halk Eğitim Ek ders Yönetmeliği
Mesaj 05 Tem 2011, 19:25 
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 11 Şub 2008, 21:00
Mesajlar: 509



halk eğitimin kadrolu öğretmeniyim. yaz tatilinde kurs açtım haftada 20 saatlik. ama idare bunun sadece 10 saatini öderiz diyor. bunu açıklayabilecek bir yönetmelik var mı arkadaşlar. bunla ilgili ek ders yönetmeliği bulabilen arkadaşlar paylaşabilir mi lütfen.


En son 55ihsan55 tarafından 06 Tem 2011, 12:09 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
   
 
  Re: Halk Eğitim Ek ders Yönetmeliği
Mesaj 05 Tem 2011, 19:44 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 24 Şub 2008, 16:54
Mesajlar: 211
Konum: Kuşadası



55ihsan55 yazdı:
halk eğitimin kadrolu öğretmeniyim. yaz tatilinde kurs açtım haftada 20 saatlik. ama idare bunun sadece 10 saatini öderiz diyor. bunu açıklayabilecek bir yönetmelik var mı arkadaşlar. yazın tatilimden ödün verip kurs açıyorum ama bana 10 saat ek ders verip 10 saate de fahri girmeye zorluyorlar ve beni mağdur ediyorlar. bunla ilgili ek ders yönetmeliği bulabilen arkadaşlar paylaşabilir mi lütfen.

hocam ek ders yönetmeliği net direkt ek ders alırsın 20 saatinide...


Başa Dön
   
 
  Re: Halk Eğitim Ek ders Yönetmeliği
Mesaj 05 Tem 2011, 19:47 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 24 Şub 2008, 16:54
Mesajlar: 211
Konum: Kuşadası



Ek ders yönetmeliğinin;
MADDE 8
b) Yarıyıl ve yaz tatillerinde;

1) Eğitim yapılan her derece ve türdeki örgün ve yaygın eğitim kurumlarında,

2) (a) bendinin 3 ve 4 numaralı alt bentlerinde sayılan kurslar ile 6 numaralı alt bendinde sayılan eğitim faaliyetlerinde,

görevlendirilen yönetici ve öğretmenlerden alanı atölye, laboratuvar ve kurs öğretmenliği olanlara haftada 44, diğerlerine haftada 30 saate kadar,

ek ders görevi verilebilir


Başa Dön
   
 
  Re: Halk Eğitim Ek ders Yönetmeliği
Mesaj 05 Tem 2011, 20:54 
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 11 Şub 2008, 21:00
Mesajlar: 509



teşekkürler...


Başa Dön
   
 
  Re: Halk Eğitim Ek ders Yönetmeliği
Mesaj 26 Eki 2011, 11:45 
Aktif Üye
Aktif Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 25 Eyl 2007, 09:16
Mesajlar: 209



Okul zamanı formatör öğretmen mesai saatleri dışında halka kurs açsa haftalık en fazla kaç saat ek ders alabilir...kimisi 10 kimisi 16 kimisi 20 saat alır diyor...net ve lesin nedir.yönetmelikte nerde geçiyor...


Başa Dön
   
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 20 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: coderfree, user67 ve 14 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz


Bu sitede ismi verilen dosyaların ve yazışmaların sorumlulukları kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda derhal sitemizden kaldırılacaktır.

phpBB-alexa-cizgi-tagem-Laptop Klavye


Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri