Kullanıcı adı:  Şifre:  Her ziyaretimde otomatik giriş yap                              GirişGiriş   
 Sitemize Hoşgeldiniz..! 

Bilişim Teknolojileri-Bilgisayar Forum
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
Son 24 Saat
Kayıt Olun
Kayıt Olun
iletişim
iletişim

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 
Yazar Mesaj
  6. Sınıf Seçmeli Bilişim Teknolojileri Ders Notu
Mesaj 02 Kas 2012, 18:42 
Yeni Üye
Yeni Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 05 Eki 2009, 17:33
Mesajlar: 19



Arkadaşlar 5, 6, 7, ve 8. Sınıflar Bilişim Teknolojileri Dersine giriyorum. Bugün e-okul da dolaşırken hızlı ders notu girişine tıkladım öylesine daha önce sınıf seç kısmında bilişim dersleri çıkmıyordu ama bu sefer 6. sınıflar gözüktü. Acaba bu sene 6. sınıflara not mu vereceğiz? Bu konuda bilgisi olan var mı?


Başa Dön
   
 
  Re: 6. Sınıf Seçmeli Bilişim Teknolojileri Ders Notu
Mesaj 02 Kas 2012, 18:43 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 29 May 2012, 19:28
Mesajlar: 1277
Konum: KayseRi



mggltsry yazdı:
Arkadaşlar 5, 6, 7, ve 8. Sınıflar Bilişim Teknolojileri Dersine giriyorum. Bugün e-okul da dolaşırken hızlı ders notu girişine tıkladım öylesine daha önce sınıf seç kısmında bilişim dersleri çıkmıyordu ama bu sefer 6. sınıflar gözüktü. Acaba bu sene 6. sınıflara not mu vereceğiz? Bu konuda bilgisi olan var mı?

e-okulda sorun wardır hocam duzeltırler :D :puhaha:

_________________
iOS Uygulamalari ve Haberleri
http://www.iosuygulama.net/

Bilişim Teknolojileri ve Güncel Paylaşım
http://www.btnotlari.net


Başa Dön
   
 
  Re: 6. Sınıf Seçmeli Bilişim Teknolojileri Ders Notu
Mesaj 02 Kas 2012, 18:45 
Yeni Üye
Yeni Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 05 Eki 2009, 17:33
Mesajlar: 19



:alkis:
Süpersin hocam Eşim sınıf öğretmeni haftaya ara karne verecekler onun ekranı açılmıyor.


Başa Dön
   
 
  Re: 6. Sınıf Seçmeli Bilişim Teknolojileri Ders Notu
Mesaj 02 Kas 2012, 18:52 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 11 Eyl 2007, 00:02
Mesajlar: 381
Konum: -Yolcu-



aynen hocam bende de çıkıyor.Hatıra olsun diye o sayfayı kasydetmek gerek aslında.Meslek hayatım boyunca kısa bir sürede olsa,bir hata sonucu da olsa dedrsime değer verilmesi sevindirici...


Başa Dön
   
 
  Re: 6. Sınıf Seçmeli Bilişim Teknolojileri Ders Notu
Mesaj 02 Kas 2012, 18:57 
Yeni Üye
Yeni Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 05 Eki 2009, 17:33
Mesajlar: 19



hocam belki de not verebiliriz bu sene benim umudum var BT Rehber Öğretmenliği de olumlu bi gelişme inşallah işimizi severek yapmamıza izin verirler artık


Başa Dön
   
 
  Re: 6. Sınıf Seçmeli Bilişim Teknolojileri Ders Notu
Mesaj 02 Kas 2012, 18:59 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 27 Haz 2007, 20:02
Mesajlar: 13423



ne yaptıkları belli değil hem not yok diyorlar hem not ekranı açık :)

_________________
Kelebeğin bir günlük ömrü varmış.
O bir günde tüm mutlulukları yaşamaya çalışırmış
Çiçekten çiçeğe uçar, Rüzgarla dans eder,
Ve o bir gün bitince tek söylediği şey"BUNA DA ŞÜKÜR" olurmuş


Başa Dön
   
 
  Re: 6. Sınıf Seçmeli Bilişim Teknolojileri Ders Notu
Mesaj 02 Kas 2012, 19:11 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 17 Eyl 2007, 11:46
Mesajlar: 353



E-okul bu aralar sorunlu. O yüzdendir. Not mot yok :)


Başa Dön
   
 
  Re: 6. Sınıf Seçmeli Bilişim Teknolojileri Ders Notu
Mesaj 02 Kas 2012, 21:41 
Site Gezgini
Site Gezgini
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 15 Şub 2008, 14:14
Mesajlar: 58



http://www.bilgisayarbilisim.net/egitim-haberleri-f8/secmeli-dersler-not-ile-degerlendirilecek-t90866-15.html
Eokul ekran görüntülerini attım.

istanbul memden görüştüm.taslak hazır talim terbiyedeymiş.yönetmelik değişiyor.bu yıl not var.
5.sınıflar sınav ,performan,ders.içi etk.
678 sınıflarda performans ve ders içi etk. girilecek.
hayırlı olsun


Başa Dön
   
 
  Re: 6. Sınıf Seçmeli Bilişim Teknolojileri Ders Notu
Mesaj 26 Kas 2012, 15:17 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 06 Eki 2009, 13:48
Mesajlar: 183



arkadaşlar bu konuda bize bilgilendirme sene başında ya da geç te olsa şimdi yapılmayacak mı yada biz kafamıza göre e okul da not kısmı aktif oldu diye sınav mı yapacağız?? bi bilgisi olan var mı??


Başa Dön
   
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 18 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz


Bu sitede ismi verilen dosyaların ve yazışmaların sorumlulukları kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda derhal sitemizden kaldırılacaktır.

phpBB-alexa-cizgi-tagem-Laptop Klavye


Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri