Kullanıcı adı:  Şifre:  Her ziyaretimde otomatik giriş yap                              GirişGiriş   
 Sitemize Hoşgeldiniz..! 

Bilişim Teknolojileri-Bilgisayar Forum
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
Son 24 Saat
Kayıt Olun
Kayıt Olun
iletişim
iletişim

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 30 mesaj ] Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 05 May 2017, 14:00 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 19 Ağu 2007, 20:16
Mesajlar: 2016



hakanotuken yazdı:
zzeytinci yazdı:
Formatörlük! yaptığınız saatlerde başka ek ders alamazsınız.
Devlet sizin o saatleriniz için ek ders ödüyor zaten.
Ayrıca egzersiz yapanlar var demişsiniz su-i misal emsal olmaz.


Ama burada saçmalık var.

"Devlet sizin o saatleriniz için ek ders ödüyor yazmışsınız" ama öyle bir durum yok, devlet diğer okula gidip 2 gün formatörlük yaptığı için ek ders ödüyor.

Arkadaşımız 2 gün formatör olarak görev yaptığı okulda değil kendi okulunda bep yapmak istediğini belirtiyor.
Kendi okulunda hiç bir sorumluluğu olmadığı için diğer öğretmenler gibi bep ve ya egzersiz neden açamasın?
Eğer yönetmelikte böyle bir madde varsa (ben olduğunu düşünmüyorum) o madde düzenlenmeli.

Kendi okulunda formatörlük yapmış olsa dediğiniz doğru olur.

Bi saniye burada büyük bir bilgi eksikliği var: Ya sizde ya da bende.
Ek ders yazılırken günlere dağıtılmak zorundadır. Ben 3 günümü maaş karşılığı 2 günümü ek ders almak için gidiyorum diye birşey yok.
18 saat ek ders günlere 4 3 4 3 4 şeklinde dağıtılır. Ben mi yanlış biliyorum?


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 05 May 2017, 14:39 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 05 Şub 2014, 15:34
Mesajlar: 362



boteakif yazdı:
hakanotuken yazdı:
zzeytinci yazdı:
Formatörlük! yaptığınız saatlerde başka ek ders alamazsınız.
Devlet sizin o saatleriniz için ek ders ödüyor zaten.
Ayrıca egzersiz yapanlar var demişsiniz su-i misal emsal olmaz.


Ama burada saçmalık var.

"Devlet sizin o saatleriniz için ek ders ödüyor yazmışsınız" ama öyle bir durum yok, devlet diğer okula gidip 2 gün formatörlük yaptığı için ek ders ödüyor.

Arkadaşımız 2 gün formatör olarak görev yaptığı okulda değil kendi okulunda bep yapmak istediğini belirtiyor.
Kendi okulunda hiç bir sorumluluğu olmadığı için diğer öğretmenler gibi bep ve ya egzersiz neden açamasın?
Eğer yönetmelikte böyle bir madde varsa (ben olduğunu düşünmüyorum) o madde düzenlenmeli.

Kendi okulunda formatörlük yapmış olsa dediğiniz doğru olur.

Bi saniye burada büyük bir bilgi eksikliği var: Ya sizde ya da bende.
Ek ders yazılırken günlere dağıtılmak zorundadır. Ben 3 günümü maaş karşılığı 2 günümü ek ders almak için gidiyorum diye birşey yok.
18 saat ek ders günlere 4 3 4 3 4 şeklinde dağıtılır. Ben mi yanlış biliyorum?

hocam gayet doğru biliyorsunuz.arkadaşlar çıkarımlarda çığır açmışlar hal böyleyken acayip anlamlar çıkarabilen müdürlere memlere bi şey diyemiyorum.durum vahim.


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 05 May 2017, 14:47 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 10 Oca 2012, 11:54
Mesajlar: 378
Konum: Bts



pcreis yazdı:
Allah aşkına 2015te yegitekin fatih btr için yayınladığı yazıları bi okuyun.fatih btrye mesai saatleri içerisinde herhangi bir ek görev verilmez diyor.ayrıca ek ders yönetmeliğinin ders görevi yapmış sayılacak haller başlığı altındaki standart 18 saat ek dersini alır maddesi de var.mesai saatleri içerisinde dersine girersin geri kalan zamanında fatih btr yaparsın.sana dersinin dışında fatih btr yapasın diye 18 saat ek ders ödeniyor.sen hala bep dersi peşindesin.mesai saatleri içinde bep dersi veremezsin parasını alamazsın.mesai saatlerinin dışında kurs aç egzsersiz aç belleticilik yap hepsinin parasını alırsın.


:+1: :alkis: :alkis: Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliğine Bilişim Formatörlüğü deniliyor. Başka söze gerek yok. BTR Yönetmeliği okunmuş olsa bu kadar ısrarcı olunmaz.

_________________
Gazi Üni. TEF- II.Öğretim 2007
ASUS X550L


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 05 May 2017, 19:43 
Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 03 May 2017, 17:48
Mesajlar: 3



Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliğine Bilişim Formatörlüğü dense ne oluyor.Sanki silikon vadisinde çalışıyosunuz.

21 saaten fazla derse girenlere Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliği görevlendirilmesi verilmez diyor ben asli görevimi yapıyorum zaten gerisi buda 3 gün için 2 gün 9+9=18 saat Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliği yapıyorum.egzersi yapan arkadaşlarda var yapmalıda.

"Formatörlük! yaptığınız saatlerde başka ek ders alamazsınız.
Devlet sizin o saatleriniz için ek ders ödüyor zaten.
Ayrıca egzersiz yapanlar var demişsiniz su-i misal emsal olmaz."
"Allah aşkına 2015te yegitekin fatih btr için yayınladığı yazıları bi okuyun.fatih btrye mesai saatleri içerisinde herhangi bir ek görev verilmez diyor" bu yeğitek yayınladığı yazılar yönetmeikten üstün mü.

o zaman nöbettende ücret vermesinler görev vermesinler.Yönetmelikte ben böyle bir ibare bulamadım.BT iken 6 saat deres yükü zorunluluğu vardı o zaman 18 saati haftaya dağıtıyorduk fakat Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliği durumuna geçilince durum değişti.planlamada biz formatör olduğumuz görevlendirildiğimiz okulda çalışma gün ve saatlerini okul iradesine veriyoruz.(18 saat çalışma) diğer günlerde de derse giriyoruz.Bunlar belki benim yorumum.Sonuç olarak yapılabilirmi yapılamaz mı.biz bir tür egzersiz gibi formatörlük yapıyoruz tıpkı onun gibi planlıyoruz.sorun ne.benim ekdersten köşeyi dönmemi mi istemiyor bazı arkadaşlar :))

yönetmelikle egitek bir birine uymuyor.yani neyse herkesin bir yorumu var herkese teşekkür ediyorum.Biri yorum yapmadan yapabilirsin şundan dolayı yapamazsın bundan dolayı diye net sade yazarsa anlayacağım.


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 05 May 2017, 20:49 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 05 Şub 2014, 15:34
Mesajlar: 362



haydarxxx yazdı:
Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliğine Bilişim Formatörlüğü dense ne oluyor.Sanki silikon vadisinde çalışıyosunuz.

21 saaten fazla derse girenlere Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliği görevlendirilmesi verilmez diyor ben asli görevimi yapıyorum zaten gerisi buda 3 gün için 2 gün 9+9=18 saat Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliği yapıyorum.egzersi yapan arkadaşlarda var yapmalıda.

"Formatörlük! yaptığınız saatlerde başka ek ders alamazsınız.
Devlet sizin o saatleriniz için ek ders ödüyor zaten.
Ayrıca egzersiz yapanlar var demişsiniz su-i misal emsal olmaz."
"Allah aşkına 2015te yegitekin fatih btr için yayınladığı yazıları bi okuyun.fatih btrye mesai saatleri içerisinde herhangi bir ek görev verilmez diyor" bu yeğitek yayınladığı yazılar yönetmeikten üstün mü.

o zaman nöbettende ücret vermesinler görev vermesinler.Yönetmelikte ben böyle bir ibare bulamadım.BT iken 6 saat deres yükü zorunluluğu vardı o zaman 18 saati haftaya dağıtıyorduk fakat Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliği durumuna geçilince durum değişti.planlamada biz formatör olduğumuz görevlendirildiğimiz okulda çalışma gün ve saatlerini okul iradesine veriyoruz.(18 saat çalışma) diğer günlerde de derse giriyoruz.Bunlar belki benim yorumum.Sonuç olarak yapılabilirmi yapılamaz mı.biz bir tür egzersiz gibi formatörlük yapıyoruz tıpkı onun gibi planlıyoruz.sorun ne.benim ekdersten köşeyi dönmemi mi istemiyor bazı arkadaşlar :))

yönetmelikle egitek bir birine uymuyor.yani neyse herkesin bir yorumu var herkese teşekkür ediyorum.Biri yorum yapmadan yapabilirsin şundan dolayı yapamazsın bundan dolayı diye net sade yazarsa anlayacağım.


ah be hocam gerçekten sen yenisin 2.mesajın ve şuraya kadar okudum ve gülerek bıraktım:
"21 saaten fazla derse girenlere Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenliği görevlendirilmesi verilmez" öyle bi madde yok 21 saaten fazla dersi olanlar başka okulda görevlendirilmez o maddenin aslı :D :D var olan maddeyi bile böyle değişik hallere soktuktan sonra bu çerçevede çıkarımlarınız gayet normal size hak veriyor ve anlıyorum ama Allah bizi böyle çıkarım yapma ve maddeleri kendine göre yeniden yazma kabiliyeti olan idarecilerden korusun :lol:


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 06 May 2017, 00:41 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 11 Nis 2007, 18:32
Mesajlar: 3153



Aykırı olmak için değil bu konu kafama yatmadığı için yazıyorum. Ben zaten kendi okulumda btr yim ve bep almak gibi bir derdim yok ve zaten yönetmeliğe göre bu imkansız. Kendi okulunda btr olarak görevlendirilenler için tüm yazdıklarınızda haklısınız bu konuda itirazım yok ben de sizinle aynı kanaatteyim ancak;

Örneğin 2 gün farklı bir okula görevlendirilen btr öğretmenin kendi okulunda bulunduğu diğer 3 gün için herhangi bir btr sorumluluğu var mıdır yok mudur? Yoktur. Boş derslerinde kendi okulu ile ilgili bilişim ve fatih projesi konusunda bir sorumluluğu var mıdır? Yoktur. Bu öğretmen kendi okulunda ve boş dersinde neden bep yapamasın? Bu benim mantığıma ters geliyor. Evet devlet btr karşılığında 18 saat ek ders ödüyor ancak kendi okulunda kaldığın zaman boş derslerde de o okulun btr görevi sana aittir demiyor. Madem boş ders var ve bu öğretmen boşta neden bep görevi alamasın? Kendi okulunda 3 gün kalan bir öğretmenin o okulda diğer öğretmenlerden bir farkı yoktur. Diğer öğretmen 20 saate kadar ek ders alabiliyorsa btr de isteğe bağlı olarak 18'in üzerine +2 saat bep alabilmelidir.

_________________
Milliyetçiyim ama ırkçı değil, Atatürkçüyüm kemalist değil, müslümanım ama dinci değil.


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 06 May 2017, 08:27 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 30 Eyl 2007, 14:21
Mesajlar: 2021
Konum: Muğla



@haydarxxx Bey branşınız ne?

Okul Formatörlüğü kalktı haberiniz olsun.

Yeni Öğretmensiniz desek, formatörlüğü nerden bileceksiniz? Okul idaresi halen formatörlük var zannediyorsa anca.

Okul idaresi ile tartıştı iseniz buraya yazabilirsiniz. Biz adam asmıyoruz.

Eğer gerçek branşınız BT ise kullanıcı adıdaki "xxx" ne anlama geldiğini bilir ve forumla alay edercesine kullanmazdınız.

Bence bu arkadaş bir idareci.

_________________
Bu siteye erişim, sakıncalı içeriğinden dolayı, Milli Eğitim Bakanlığı isteğiyle, Türk Telekom A.Ş. tarafından engellenmiştir.
Resim


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 06 May 2017, 10:10 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 10 Oca 2012, 14:57
Mesajlar: 3606



Eğer BEP ek ders olmadan verilseydi ve BTR öğretmenlerine 2 saat BEP yazılsaydı ; " Ben BTR yim BTR olduğum saatlerde bana başka görev veremezsiniz." dermiydiniz?
Cevabınız "evet" ise ( ki doğru cevap) şuanda da veremezsiniz :)

Mesai saatleri dışında( son ders saati çaldıktan sonra) istediğin kursu aç istersen takla at kimse karışamaz hocam saygılar.

_________________
Allah var gam yok.


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 06 May 2017, 18:22 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 05 Şub 2014, 15:34
Mesajlar: 362



hakanotuken yazdı:
Aykırı olmak için değil bu konu kafama yatmadığı için yazıyorum. Ben zaten kendi okulumda btr yim ve bep almak gibi bir derdim yok ve zaten yönetmeliğe göre bu imkansız. Kendi okulunda btr olarak görevlendirilenler için tüm yazdıklarınızda haklısınız bu konuda itirazım yok ben de sizinle aynı kanaatteyim ancak;

Örneğin 2 gün farklı bir okula görevlendirilen btr öğretmenin kendi okulunda bulunduğu diğer 3 gün için herhangi bir btr sorumluluğu var mıdır yok mudur? Yoktur. Boş derslerinde kendi okulu ile ilgili bilişim ve fatih projesi konusunda bir sorumluluğu var mıdır? Yoktur. Bu öğretmen kendi okulunda ve boş dersinde neden bep yapamasın? Bu benim mantığıma ters geliyor. Evet devlet btr karşılığında 18 saat ek ders ödüyor ancak kendi okulunda kaldığın zaman boş derslerde de o okulun btr görevi sana aittir demiyor. Madem boş ders var ve bu öğretmen boşta neden bep görevi alamasın? Kendi okulunda 3 gün kalan bir öğretmenin o okulda diğer öğretmenlerden bir farkı yoktur. Diğer öğretmen 20 saate kadar ek ders alabiliyorsa btr de isteğe bağlı olarak 18'in üzerine +2 saat bep alabilmelidir.

Hocam başka okulda btryim kendi okulumda boş dersim var bep vereyim diye bi mantik yok.cunku bos dersinizde de btrsiniz btr oldugunuz okula o saat gitmek zorundasiniz.zaten aralarda bos ders olup git gel olmasin diye tum dersleri birlestirip kalan zamanlarda btr gorevinin bagli bulunan okula giderek yurutmek esas.mesai saatlerinde size sadece kendi dersinize girme imkani veriliyor.geri kalan zamanlarda btrsiniz ek bir sey yapamazsiniz.(nöbet hariç)ben bep dersi vericem diyosaniz hala btr gorevini iptal edin istediginiz kadar ders verin parasini da alin.


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 06 May 2017, 23:36 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF



Kayıt: 11 Nis 2007, 18:32
Mesajlar: 3153



pcreis yazdı:
hakanotuken yazdı:
Aykırı olmak için değil bu konu kafama yatmadığı için yazıyorum. Ben zaten kendi okulumda btr yim ve bep almak gibi bir derdim yok ve zaten yönetmeliğe göre bu imkansız. Kendi okulunda btr olarak görevlendirilenler için tüm yazdıklarınızda haklısınız bu konuda itirazım yok ben de sizinle aynı kanaatteyim ancak;

Örneğin 2 gün farklı bir okula görevlendirilen btr öğretmenin kendi okulunda bulunduğu diğer 3 gün için herhangi bir btr sorumluluğu var mıdır yok mudur? Yoktur. Boş derslerinde kendi okulu ile ilgili bilişim ve fatih projesi konusunda bir sorumluluğu var mıdır? Yoktur. Bu öğretmen kendi okulunda ve boş dersinde neden bep yapamasın? Bu benim mantığıma ters geliyor. Evet devlet btr karşılığında 18 saat ek ders ödüyor ancak kendi okulunda kaldığın zaman boş derslerde de o okulun btr görevi sana aittir demiyor. Madem boş ders var ve bu öğretmen boşta neden bep görevi alamasın? Kendi okulunda 3 gün kalan bir öğretmenin o okulda diğer öğretmenlerden bir farkı yoktur. Diğer öğretmen 20 saate kadar ek ders alabiliyorsa btr de isteğe bağlı olarak 18'in üzerine +2 saat bep alabilmelidir.

Hocam başka okulda btryim kendi okulumda boş dersim var bep vereyim diye bi mantik yok.cunku bos dersinizde de btrsiniz btr oldugunuz okula o saat gitmek zorundasiniz.zaten aralarda bos ders olup git gel olmasin diye tum dersleri birlestirip kalan zamanlarda btr gorevinin bagli bulunan okula giderek yurutmek esas.mesai saatlerinde size sadece kendi dersinize girme imkani veriliyor.geri kalan zamanlarda btrsiniz ek bir sey yapamazsiniz.(nöbet hariç)ben bep dersi vericem diyosaniz hala btr gorevini iptal edin istediginiz kadar ders verin parasini da alin.


Hocam konuyu ben açmadım ve bep vermek gibi bir derdim yok sadece fikir tartışması yapmak için yazıyorum.
Btr başka okulda görevliyse dersleri arasında boşluk olmasın boşluk olursa diğer okula gitsin diye bir durum yok.

Diyelim ki bir btr öğretmeninin ortaokulda 18 saat dersi var ve dersleri öğlen grubunda 3 güne 6 şar saat yayılmış durumda. Buna ek olarak pazartesi ve salı günleri ise başka bir lisede btr olarak görevlendirilmiş olsun. Sizin mantığınıza göre 18 saatlik dersi 7+7+4 şeklinde dağıtıp hiç boşluk verilmemeli ve kalan o 3 saatlik zamanda da btr olarak görevlendirildiği okula gitmesi mi gerekiyor.

Ayrıca ikinci bir soru; aynı öğretmen ortaokulda görev yapıyor ve liseye görevlendiriliyor diyelim. Kadrosunun bulunduğu ortaokulda dersleri öğlen grubunda ise sabahları da liseye btr görevi için gitmesi mi gerekiyor? Aşağıdaki tablodaki gibi mi olması gerekiyor?
Resim

_________________
Milliyetçiyim ama ırkçı değil, Atatürkçüyüm kemalist değil, müslümanım ama dinci değil.


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 07 May 2017, 01:16 
Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 03 May 2017, 17:48
Mesajlar: 3



Su luzumsuz egoyu birakinda oyle cevap verin yok idarecisin yok kac yillik ogretmensin.Bilgi küpusünüz anladık.Mesai saati dısinda cocugun evine gider bep yapar takla atarim.Yok su laftan sonra kustum demek nedir ya.Biri surada yönetmelik kes yapistirsin neye gore yapilamayacagini

XXX in anlamini gayet iyi biliyom merak etme pornografik bir terim sıkintin ne.Memur kafa


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 07 May 2017, 09:30 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 07 Eyl 2009, 11:00
Mesajlar: 1864
Konum: Doyduğum Yer...



Ek ders yönetmeliği ve bakanlık destek odası görüş yazılarını okursanız, full ek ders(18) alan hiçbir branş öğretmeninin destek odası açamayacağını görürsünüz.
BTR mesai saatleri ile ilgisi yok alamayacağınızın.


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 08 May 2017, 01:03 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 23 Eki 2015, 16:36
Mesajlar: 146



kardanadam yazdı:
bt.ogretmeni yazdı:
formatörlük diye bir görev yok, önce ne iş yaptığınızı öğrenin. :x

Asıl mesele özlük haklarımızı kazanmaktır. Kelimelerde kusur aramak bize özlük haklarımızı kazandırmaz...

:+1:

_________________
Özsezeroğlu Sebze & Meyve Pazarı
Çukurova/ADANA


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 08 May 2017, 10:03 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 30 Eyl 2007, 14:21
Mesajlar: 2021
Konum: Muğla



haydarxxx yazdı:
Su luzumsuz egoyu birakinda oyle cevap verin yok idarecisin yok kac yillik ogretmensin.Bilgi küpusünüz anladık.Mesai saati dısinda cocugun evine gider bep yapar takla atarim.Yok su laftan sonra kustum demek nedir ya.Biri surada yönetmelik kes yapistirsin neye gore yapilamayacagini

XXX in anlamini gayet iyi biliyom merak etme pornografik bir terim sıkintin ne.Memur kafa

Haydar Bey kelimelerimizi dikkatli seçelim.

Formatörlük kalktı demek EGO mu?

Çok terbiyesiz, yersiz imalar gördük bu forumda.

Yönetmelik ne biliyorsun, kendin bak internetten.

_________________
Bu siteye erişim, sakıncalı içeriğinden dolayı, Milli Eğitim Bakanlığı isteğiyle, Türk Telekom A.Ş. tarafından engellenmiştir.
Resim


Başa Dön
   
 
  Re: Bilişim Formatörülüğü+BEP
Mesaj 08 May 2017, 10:15 
HİPERAKTİF
HİPERAKTİF
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 30 Eyl 2007, 14:21
Mesajlar: 2021
Konum: Muğla



hakanotuken yazdı:
...
Hocam konuyu ben açmadım ve bep vermek gibi bir derdim yok sadece fikir tartışması yapmak için yazıyorum.
...

Çoğu uygulama, ilden ile farklılık gösterir.

sizin dediğiniz gibi olsa, 2 okulda çalışan birisi, BTR olmadığı günün BOŞ ders saatlerinde okulda bulunmak zorunda değil gibi bir sonuç çıkar. Ancak ücret alınıyor.

SONUÇ: Yönetmelik maddelerinde her konu ile ilgili ayrı ayrı açıklamalar bulunmaz. Genel olarak Okul BTR (bazıları halen kendisini Okul formatör zannediyor) hafta içi, Eğitim-Öğretim saatleri içerisinde (alabileceği yönünde yazı yoksa) ayrıca başka bir ücret alamaz. Ders görevi dahil.

_________________
Bu siteye erişim, sakıncalı içeriğinden dolayı, Milli Eğitim Bakanlığı isteğiyle, Türk Telekom A.Ş. tarafından engellenmiştir.
Resim


Başa Dön
   
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 30 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz


Bu sitede ismi verilen dosyaların ve yazışmaların sorumlulukları kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda derhal sitemizden kaldırılacaktır.

phpBB-alexa-cizgi-tagem-


Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri