Kullanıcı adı:  Şifre:  Her ziyaretimde otomatik giriş yap                              GirişGiriş   
 Sitemize Hoşgeldiniz..! 

Bilişim Teknolojileri-Bilgisayar Forum
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
Son 24 Saat
Kayıt Olun
Kayıt Olun
iletişim
iletişim

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ] Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
  Laptoptan TV ye görüntü verme
Mesaj 01 Şub 2008, 12:45 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 10 Eyl 2007, 15:20
Mesajlar: 395
Konum: Kahramanmaraş



Arkadaşlar daha önce duymuştum ama yapamadım tv deki görüntüyü laptopa nasıl verirz. Yani mesela film izleyecez ama türünden dolayı Divx le tv e izleyemiyoz ama Vlc ile bilgisayarda izleyebiliyoruz. BU görüntüyü nasıl tv ye aktarırız. Ara kablo proğram felan mı lazım.bilgisi olan varmı??


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 01 Şub 2008, 12:59 
Aktif Üye
Aktif Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 23 Eyl 2007, 11:54
Mesajlar: 192



ara kablo var, bir ucu fare klavye ucuna benziyor, tv ye bağlantı kablosu dediğinde verirler. diğer ucu sarı beyaz kırmızı, program lazım değil. ama kablo kısa, (bende şöyle olmuştu, tv uydu arasındaki kabloyu çıkardım,bir ucu scart bi ucu sarı beyaz kırmızı kablo; tv arkasına scart tarafını laptopun arkasına takılan ara kabloya sarı kırmız beyaz tarafını taktım.) diğer tarafı projeksiyon aletini açmak gibi. fn+f5 tuşuna basıyorsun, görüntü gelene kadar birkaç sefer bas. bu kadar.

_________________
Elinden geldiği halde kötülüğe engel olmayan teşvik ediyor demektir.


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 01 Şub 2008, 13:03 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 10 Eyl 2007, 15:20
Mesajlar: 395
Konum: Kahramanmaraş



çok saol hocam hemen bir kablo alıp deneyecem :roll:


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 01 Şub 2008, 13:25 
Aktif Üye
Aktif Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 27 May 2007, 00:11
Mesajlar: 120
Konum: Tarih Öğretmeni



Ben yaptım görüntü siyah-beyaz aktarılıyor çok uğraştım renklendiremedim. Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 13 Şub 2008, 21:59 
Aktif Üye
Aktif Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 29 Nis 2007, 13:47
Mesajlar: 240
Konum: -Yolcu-



arkadaşlar ben devamlı laptopumdaki görüntüyü tv ye aktararak sinema izlerim..Görüntüyü aktarmak için arkadaşın dediği gibi kablo gerek...Düzeneği kurduktan sonra uzaktan kumandadan av tuşuna basarak siyah beyaz veya renkli olarak izleyebilirsiniz... :) :) :)

_________________
"HAKSIZ BİR DAVADA ZİRVE OLMAKTANSA
HAKLI DAVAMDA ZERRE OLMAYI TERCİH EDERİM.."


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 13 Şub 2008, 22:09 
Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 19 Oca 2008, 14:55
Mesajlar: 23



ben de merak ediyordum arkadaşlar teşekkürler


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 13 Şub 2008, 22:30 
Aktif Üye
Aktif Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 18 Eyl 2007, 05:52
Mesajlar: 188
Konum: Malatya



eğer laptopda TV çıkışı varsa (şu an tüm laptoplarda var) ara kablo sayesinde tv'ye görüntü aktarılabiliyor. Ekranın siyah çıkmasının nedeni de görüntü ayarlarından kaynaklanıyor.

_________________
Battalgazi İlçe MEM
F@tih Projesi Eğitmeni


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 14 Şub 2008, 00:28 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 08 Mar 2007, 12:57
Mesajlar: 158
Konum: Ankara - Kuşadası



O kablonun ismi S-Video kablosu. :) Eğer TV nin böle bir girişi varsa buraya yada ayrıca bir cihaz (DVD player, receiver vb.) yardımıyla görüntü tv ye aktarılabilir.

_________________
Resim
_______________________
Gazi ESEF Bilgisayar Eğitimi - Gazi Fen Bil. Enst. Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 19 Şub 2008, 00:01 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 10 Eyl 2007, 15:20
Mesajlar: 395
Konum: Kahramanmaraş



bugün teknosaya gittim kablo almak için bana görüntü sadece lcd, plazma tv de aktarılabilir dedi. benim tv 72 ekran tüplü tv olmazmı yani., orda olmaz dediler, birazda garip baktılar bana çok utandım vallahi :oops:


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 19 Şub 2008, 00:07 
Aktif Üye
Aktif Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 30 Ağu 2007, 00:46
Mesajlar: 195
Konum: Zonguldak



:) olsun hocam denedin en azından..av-1 ve av2 kanallarını degiştirnce siyah beyaz gidiyor..birde görüntü ayarları var..masaüstü sağ tuş-çıkış oradan tv ..en uygun seçenekleri var..bu laptoplar arası farklılık gösterebilir fakat genelde görüntü ayarlarını degiştirmek gerekiyor...

_________________
Dedikodu ekmeğine süremem yarınları....


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 19 Şub 2008, 00:11 
Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 13 Ara 2007, 23:37
Mesajlar: 18



hocam uyumlu olduktan sonra tüplüye de aktarılır.


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 19 Şub 2008, 00:13 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 10 Eyl 2007, 15:20
Mesajlar: 395
Konum: Kahramanmaraş



saolun hcam doğrusu teknosada öyle muamele görünce başka yere sormaya cesaret edemedim. Bİde başka bilgisayarcılara sorayım


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 19 Şub 2008, 00:43 
Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 19 Şub 2008, 00:13
Mesajlar: 2



tüplü tüpsüz farketmez arkadaşlar.

Eğer s video çıkışı var ise her türlü tv ye aktarım yapılabilir.Tv de de bir scart giriş olmalı


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 19 Şub 2008, 00:57 
Aktif Üye
Aktif Üye



Kayıt: 02 Mar 2007, 23:41
Mesajlar: 179



hocam benimkide tüplü ben bağlıyorum. s video adlı kablo varya onu takıyorsun makineye birde tv ye uydu video vs bağladığımız bi kablo var onuda tv ye tak. bunlarıda birbirine bağla. girişleri uyuyor zaten.

Resim

Resim

sende teknosadakilere anlatırsın artık


Başa Dön
   
 
 
Mesaj 19 Şub 2008, 11:55 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 10 Eyl 2007, 15:20
Mesajlar: 395
Konum: Kahramanmaraş



tamam hocam anlatacam :)


Başa Dön
   
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 17 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 23 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz


Bu sitede ismi verilen dosyaların ve yazışmaların sorumlulukları kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda derhal sitemizden kaldırılacaktır.

phpBB-alexa-cizgi-tagem-Laptop Klavye


Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri