Kullanıcı adı:  Şifre:  Her ziyaretimde otomatik giriş yap                              GirişGiriş   
 Sitemize Hoşgeldiniz..! 

Bilişim Teknolojileri-Bilgisayar Forum
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
Son 24 Saat
Kayıt Olun
Kayıt Olun
iletişim
iletişim

Tüm zamanlar UTC + 2 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 61 mesaj ] Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
  Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 06 Haz 2011, 17:44 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 02 Eyl 2009, 18:18
Mesajlar: 1164
Konum: Bitlis



Asker öğretmenlikte tezkere işlemleri nasıl yapılıyor arkadaşlar? Ben bi arkadaşa vekalet vererek yaptırmayı düşünüyorum. Vekaletle oluyor mu? Bir de 31 temmuzda mı yoksa 1 ağustosta mı yapıyoruz?

_________________
Hadis-i şeriflerde de buyuruluyor ki: İş ehli olmayana tevdi edildiği zaman, kıyameti bekle. Buhari


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 06 Haz 2011, 17:47 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 07 Eki 2009, 17:32
Mesajlar: 383



evet aynı soruyu bende sormak istiyodum. Askerlik şubesine filan gidilecek mi yoksa ilk olarak mem e mi gidecez.


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 07 Haz 2011, 10:02 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 02 Eyl 2009, 18:18
Mesajlar: 1164
Konum: Bitlis



güncel...

_________________
Hadis-i şeriflerde de buyuruluyor ki: İş ehli olmayana tevdi edildiği zaman, kıyameti bekle. Buhari


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 07 Haz 2011, 10:15 
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye



Kayıt: 05 Eyl 2007, 10:10
Mesajlar: 867
Konum: İstanbul



ilçe ya da il hallediyor okul bir belge hazırlıyor.. Şube ile işiniz yok.. vekalet konusunda emin değilim ben geçen sene imza atılması gereken yerlere imza atıp memura vermiş idim o halletti.. Sonra faxladı.. Aslını da 2 gün içinde kargo ile yolladı..


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 07 Haz 2011, 16:20 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 02 Eyl 2009, 18:18
Mesajlar: 1164
Konum: Bitlis



Teşekkür ederim hocam...

_________________
Hadis-i şeriflerde de buyuruluyor ki: İş ehli olmayana tevdi edildiği zaman, kıyameti bekle. Buhari


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 07 Haz 2011, 17:11 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 29 Tem 2007, 20:58
Mesajlar: 1317



Vekaleti falan boş ver. Kendin hallet. Eğer tam vaktinde birliğe teslim olmuş isen. günüde ilişiğin kesilir. Okuldan bir belge alıyorsun daha sonra ilçe ilişiği kesiyor. Ben birliğe 1 gün geç teslim olmuştum. ilişik 1 gün geç kesildi. çok moralim bozulmuştu. Şube ile işin yok.

_________________

2013
Değişim...

Melküm’ün Torunları ?


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 07 Haz 2011, 17:45 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 27 Eyl 2007, 13:04
Mesajlar: 447



ilişik kesmek için senin hazırlayacağın hiçbir belge yok. sen sadece zamanı gelince milli eğitime git istenilenleri orada yap imza felan bir iki saatte işin biter. biz vekalet verip yaptırdık. askerlik yeri uzaktı çünkü. ama uzakta olsa içim rahat olsun ben kendim hallederim diyorum dersen gittiğin gün halldedip dönersin. ama vekalettede bi sorun çıkmıyor. ama bazen ilçe meb gıcıklık yapabiliyorlar. vekalet düşünüyorsan ayrılmadan önce ilçeden müdürlerin biriyle görüş vekaletle kesmem mümkün mü diye. mümkün derse ver birine vekalet olsun bitsin.


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 07 Haz 2011, 21:06 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 02 Eyl 2009, 18:18
Mesajlar: 1164
Konum: Bitlis



joombal yazdı:
Vekaleti falan boş ver. Kendin hallet. Eğer tam vaktinde birliğe teslim olmuş isen. günüde ilişiğin kesilir. Okuldan bir belge alıyorsun daha sonra ilçe ilişiği kesiyor. Ben birliğe 1 gün geç teslim olmuştum. ilişik 1 gün geç kesildi. çok moralim bozulmuştu. Şube ile işin yok.


Hocam ben de kendim halletmek istiyorum ama memleket çok uzak. 24 saar sürüyor yol. Daha tam olarak karar vermiş değilim. Teşekkür ederim herkese...

_________________
Hadis-i şeriflerde de buyuruluyor ki: İş ehli olmayana tevdi edildiği zaman, kıyameti bekle. Buhari


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 07 Haz 2011, 21:10 
Seçkin Üye
Seçkin Üye



Kayıt: 07 Eki 2009, 17:32
Mesajlar: 383



bizim idare ilişik kesmek için hangi belge hazırlandığını bilmiyor. nasıl yapacaz bilmiyorum. umarım ilçe mem de sorun yaşamadan hallederiz.


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 07 Haz 2011, 21:20 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 22 Eyl 2008, 21:33
Mesajlar: 1369
Konum: Ankara



:o


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 08 Haz 2011, 22:37 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 31 Ağu 2010, 23:56
Mesajlar: 289



bu okulun hazırlayacağı belgeyi falan tam olarak bilen yok mu arkadaşlar 31 temmuz mu 1 ağustos mu geleceğiz gitmeden imzalayayım belgeyi olsun bitsin

_________________
Söylesem tesiri yok, sussam gönül râzı değil...


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 16 Haz 2011, 10:54 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 29 Eyl 2009, 18:36
Mesajlar: 1283



merhaba arkadaşlar okullara tezkere belgesi örneği vs. bulunduğu bir yazı gelmiş elinde olan varsa paylaşabilirmi lütfen.. :| :|


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 16 Haz 2011, 10:58 
Süper Üye
Süper Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 22 Eyl 2008, 21:33
Mesajlar: 1369
Konum: Ankara



belge paylaşılırsa sevinirim bende


Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 24 Haz 2011, 17:34 
Seçkin Üye
Seçkin Üye
Kullanıcı avatarı



Kayıt: 31 Ağu 2010, 23:56
Mesajlar: 289



alın beyler terhis belgesi bundan 7 tane onaylatıp dağıtacaksınız askerlik şubesine milli eğitime okula falan filan...


Eklentiler:
Dosya yorumu: terhis belgesi
Eklenti Dosyanın Yasal Olmadığını Düşünüyorsanız, Lütfen Bildiriniz...!
[7.89 KiB]
terhis.rar

445 kere indirildi

_________________
Söylesem tesiri yok, sussam gönül râzı değil...
Başa Dön
   
 
  Re: Asker öğretmenlik tezkere işlemleri?
Mesaj 24 Haz 2011, 18:12 
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye



Kayıt: 10 Ara 2009, 11:50
Mesajlar: 590



hocam bende farklı bir soru sorayım başlığı bulmuşken ubgün ek-a aldım ben ilçeden ama o belgede sadece okul adı var il yada ilçe adı yok şimdi şub ebuna bakarak benim hangi ilde görev yaptığımı nasıl anlayacak yada bu belge sadece öğretmen olğuudmuzu gösteren bir belge midir hani doğu illerinde çalışanlara çıkan bir durumsa bu ki ben öyle biliyorum msb bunu nerden anlayacak


Başa Dön
   
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 61 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz


Bu sitede ismi verilen dosyaların ve yazışmaların sorumlulukları kaynaklarına aittir.Hak sahibinin talebi durumunda derhal sitemizden kaldırılacaktır.

phpBB-alexa-cizgi-tagem-Laptop Klavye


Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri